AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Hei! Er det noen som kan anbefale en dagkrem som er så naturlig som mulig, men som gir rikelig med fukt? Jeg har en tendens til å reagere på veldig mange kremer hvor innholdslista er lang som et vondt år. Derfor leter jeg nå etter en dagkrem som er snill og mild mot huden, gjerne også snill mot miljøet Anonymkode: 88ba9...5a8
Gjest Fnuggolina Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Er det noen som kan anbefale en dagkrem som er så naturlig som mulig, men som gir rikelig med fukt? Jeg har en tendens til å reagere på veldig mange kremer hvor innholdslista er lang som et vondt år. Derfor leter jeg nå etter en dagkrem som er snill og mild mot huden, gjerne også snill mot miljøet Anonymkode: 88ba9...5a8 Jeg tror The Ordinary er vegansk. Den tåler jeg. Usikker på om hele serien er det, da. Jojobaolje er og et alternativ, du må nok blande kremen med det for å få nok fett. Du kan jo prøve Anglamark, men jeg har selv ikke god erfaring med noen butikkmerker. Om du med miljø mener avfall så har Deciem sine nettsider TO til salgs i 100 Ml fremfor 30, blir ekstra plastemballasje med de små kremtubene. Tror jeg.....litt vanskelig å se på øyemål. Endret 26. januar 2021 av Fnuggolina
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Dr greve. Kjøpes i dagligvarebutikk. Jeg er supersensitiv, men tåler den. Anonymkode: 44292...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 The ordinary har mange ulike produkter til ulike formål så kommer an på hva du skal bruke det til Det aller viktigste hudpleien er solkrem når du er ute i solen. Om du er ung ville jeg droppet hudkremer når du er sensitiv. Større sjanse for å bare ødelegge huden enda mer og gjøre den mer sensitiv. Om du begynner få rynker kan du finne noe retinolgreier, kanskje ordinary har. Anonymkode: e74b0...10d
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Nå om vinteren bruker jeg faktisk honning. Jeg tar ca 1/2 ts honning i håndflaten, fukter tre fingre på den andre hånden med vann, og påfører blandingen på utsatte soner i ansiktet (ikke ved øynene). Har slitt med sår og tørr hud lenge; aldri hatt så enkel rutine før. Vokslaget blir veldig tynt, og ikke hverken blankt eller seigt. Og honning er vannløselig, så det er lett å få av - i motsetning til oljete kremer. Anonymkode: 23bd5...057
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå