Gå til innhold

Den beste stekepannen? Må ha en ny....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en stekepanne av Coop sitt eget merke, Spis. Denne har faktisk holdt lenge. Er i nesten daglig bruk. 

Har tidligere hatt mange dyrere panner som er blitt ødelagt på bare noen måneder.

• 2 uker senere...
Skrevet

Siden Ikea er stengt og jeg ikke har bil til å komme meg dit heller (de tar dessuten 199,- kr for å drive klikk-og-hent service....uaktuelt for en stekepanne) så ble det ingen stekepanne fra Ikea, selv om jeg først hadde tenkt å kjøpe den.

Det ble en stekepanne fra KitchenAid i stedet. De lager jo bra kjøkkenmaskiner har jeg hørt, så da har de kanskje gode stekepanner også, tenkte jeg. Da den dessuten var på tilbud til 400,- så kjøpte jeg den. Hentet den på posten i dag, så nå ligger den i oppvaskmaskinen (det sto på den at den er dishwasher safe) før jeg tar den i bruk.

Takk for svar til alle i tråden :)

Skrevet

IKEA sin er veldig bra. Men for tiden har jeg Tefal ingenio. Har hatt samme stekepanne i 2-3 år, og veldig fornøyd. Liker at jeg kan ta av håndtaket, og bruke stekepannen i ovn, feks. om jeg skal brune kjøtt før ovnsteking. 

Anonymkode: cd374...03e

Skrevet
On 1/26/2021 at 5:01 PM, AnonymBruker said:

Jernia har Woll stekepanner, som er bra.

https://www.jernia.no/kj%C3%B8kken/matlaging/stekepanne/stekepanne/woll-stekepanne-ecolite-28cm/p/11770798

Avtagbart håndtak gjør at du kan sette pannen i stekeovnen, om det skulle være aktuelt.

Anonymkode: ae8a9...c2e

Jeg fikk en super dyr Woll stekepanne til jul 2019, som nå er dårlig.  Vil absolutt ikke anbefale!  

Anonymkode: 26173...163

Skrevet

Slenger meg på de som anbefaler stekepanne fra Ikea. Billig og bra! Har kjøpt mange teflonpanner i løpet av årene og synes ikke dyre merker varer lenger enn de fra Ikea.

Anonymkode: 5be7f...5e8

Skrevet

Jaime Oliver sine er bra  👍🏻

Anonymkode: 60737...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...