AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Del Skrevet 26. januar 2021 Hei, (Mann, 31) Min samboer gjennom 8 år har nylig fortalt at hun har vært utro. Hun jobber i en omsorgsbolig, og har vært utro med en kollega i boligen de begge jobber i. Etter at hun fortalte det har det kommet frem at de lå sammen, sov sammen, og lå sammen igjen på morgenen. Jeg var hjemme med datteren vår på 2 år mens samboeren var på jobb. De hadde altså sex på morgenen, før hun kom hjem bare et par timer senere og latet som om alt var normalt. Hun gjorde det først slutt, så var det plutselig litt håp igjen, før hun dagen etter fortalte om utroskapen. I dagene mellom utroskapen og at hun fortalte det, har de snappet og chattet, hvor de har snakket om å dra på hyttetur å ha sex, hun har sendt bilder av datteren vår osv. Jeg elsker samboeren min, men sliter veldig med å komme over dette og tenke på at dette er noe jeg må leve med. Han hun var utro med er i tillegg 18 år eldre enn henne. For meg kom dette som lyn fra klar himmel, mens hun mener at hun hadde mistet seg selv, og følt seg ensom. Jeg har tidligere gitt uttrykk for at også jeg følte meg ensom, da samboeren jobbet medlever turnus ( 4 døgn på, 7 dager av). Jeg har stolt 100% på samboeren min, og det angrer jeg nå bittert på. Jeg lurer likevel på om noen har erfaringer og tips til å komme over dette, og hvordan man kan klare å leve med dette. Vet at det finnes andre liknende tråder, men følte for å skrive min situasjon for min egen del. Anonymkode: 45f8a...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GnisterG Skrevet 26. januar 2021 #2 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Varme tanker til deg fra meg. Endret 31. januar 2021 av GnisterG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Del Skrevet 26. januar 2021 Kjære deg så lei du måtte oppleve dette. Jeg har opplevd noe av det samme. Jeg kom tidligere hjem fra vakt enn antatt og ble møtt av naken samboer i døren og kollegaen hans i dusjen. Jeg var da 4 måneder gravid. Verden min raste sammen... Jeg valgte og bli hos han. Vi holdt sammen i seks år etter dette, men forholdet ble aldri det samme etter det. Tilliten var borte. Veldig mye i hverdagen handler også om utroskap på tv, aviser, podcaster etc. Mye som minner en på det. Det endte uansett igjen med at han var utro mot meg igjen med ny kollega som han nå bor med. Mitt råd er å tenk på deg selv, og gå fra det forholdet. Finnes ingen grunn til at hun var utro basert på det hun har sagt. Det burde hun tatt opp med deg, isteden for å oppføre seg sånn. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: 21ca1...07d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Del Skrevet 26. januar 2021 Dette høres veldig vondt og vanskelig ut for dere begge. Jeg kan uttale meg litt fra din samboers side. Ikke at jeg vet noe om henne eller deres situasjon, men jeg er en kvinne på 29 år som er utro med en 15 år eldre mannlig kollega. Jeg vet at det kan være vanskelig eller helt umulig å forstå, men det hun har gjort betyr ikke automatisk at hun ikke elsker deg. Jeg elsker min samboer, men følelsen av ensomhet som du også skriver har vært gjeldende hos dere, ble etterhvert så stor at jeg fikk følelser for en annen. Jeg har etterhvert forstått hvor bra jeg har det hjemme og vi har det i dag veldig fint. Gresset er ikke grønnere på andre siden. Det kan hende din samboer trenger å lære dette for seg selv. Det unnskylder selvfølgelig ikke å bedra den man elsker. Jeg ville gitt det en sjanse til da dere har en datter sammen. Dette betinger selvfølgelig at hun ønsker å reparere det dere har. Ønsker deg og dere lykke til. Anonymkode: 75658...e74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Del Skrevet 26. januar 2021 Det er vel ikke Johnsen som har vært på ferde igjen nå, vel? Anonymkode: ee32a...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Del Skrevet 28. januar 2021 On 1/26/2021 at 7:20 PM, AnonymBruker said: Dette høres veldig vondt og vanskelig ut for dere begge. Jeg kan uttale meg litt fra din samboers side. Ikke at jeg vet noe om henne eller deres situasjon, men jeg er en kvinne på 29 år som er utro med en 15 år eldre mannlig kollega. Jeg vet at det kan være vanskelig eller helt umulig å forstå, men det hun har gjort betyr ikke automatisk at hun ikke elsker deg. Jeg elsker min samboer, men følelsen av ensomhet som du også skriver har vært gjeldende hos dere, ble etterhvert så stor at jeg fikk følelser for en annen. Jeg har etterhvert forstått hvor bra jeg har det hjemme og vi har det i dag veldig fint. Gresset er ikke grønnere på andre siden. Det kan hende din samboer trenger å lære dette for seg selv. Det unnskylder selvfølgelig ikke å bedra den man elsker. Jeg ville gitt det en sjanse til da dere har en datter sammen. Dette betinger selvfølgelig at hun ønsker å reparere det dere har. Ønsker deg og dere lykke til. Anonymkode: 75658...e74 Slutt med bullshit greiene om at man elsker den man er utro mot. Anonymkode: 83cf1...dc5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #7 Del Skrevet 28. januar 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Slutt med bullshit greiene om at man elsker den man er utro mot. Anonymkode: 83cf1...dc5 Vel det er min (og mange andres) realitet. Slutt å si at ting er bullshit bare fordi du ikke forstår det. Du kan ikke bestemme min realitet. Anonymkode: 75658...e74 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #8 Del Skrevet 28. januar 2021 Hvis du "kommer over" og "lever med" dette er du en større mann enn meg. Jeg hadde ikke blitt. Sørg for en god samværsordning. Anonymkode: 9ceab...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 31. januar 2021 #9 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) Dette høres veldig vondt ut og du har min respekt når du vil jobbe for forholdet. Dette var jo med fullt overlegg og ikke et "uhell" eller fyllaligg. Det betyr noe hvordan du fant ut av dette. Sa hun dette selv eller fikk du vite av andre/elsker? Hva sier hun selv om hva som skjedde og hvorfor? Har hun fått følelser for denne "eldre" mannen og er han også i et etablert forhold? Jeg har heldigvis aldri opplevd noe liknende og kan ikke gi deg råd basert på erfaring, men du må handle ut fra magefølelsen. Vil hun også jobbe for det dere har sammen? Høres ikke greit ut det hun har gjort, men om hun angrer og "legger seg flat" og unnskylder kan det gå bra. Kan ikke annet enn å ønske deg lykke til uansett hva du velger å gjøre. Edit: Ser i ettertid at hun fortalte om dette selv, men det "frigjør" henne slett ikke. Så spørs det som sagt om hun sier det var ok siden situasjonen hennes var slik den var. Det finnes ingen unnskyldning for det hun har gjort. Det eneste hun kan håpe på er at du klarer å leve med dette. Endret 31. januar 2021 av 911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #10 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg tilgav min mann for 15 år siden, det fungerer men angrer litt pga min egen selvfølelse.. selvrespekt Anonymkode: 9989f...c3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #11 Del Skrevet 31. januar 2021 Stusser litt på hvorfor hun forteller så detaljert om innhold i alle samtaler? 🤔 Men vil hun fortsette da? Og har dere hatt andre utfordringer dere bør ta tak i? Anonymkode: 13a62...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #12 Del Skrevet 31. januar 2021 Du burde ikke leve med dette. Hun kan gjøre det igjen. Ha respekt for deg selv mann! ikke la en kvinne behandle deg slik. Hvis du virkelig vil fortsette å være med henne etter utroskapen så bruk hvertfall muligheten til å knulle en annen bak ryggen hennes. Det må hun tåle. Anonymkode: 8d783...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #13 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du burde ikke leve med dette. Hun kan gjøre det igjen. Ha respekt for deg selv mann! ikke la en kvinne behandle deg slik. Hvis du virkelig vil fortsette å være med henne etter utroskapen så bruk hvertfall muligheten til å knulle en annen bak ryggen hennes. Det må hun tåle. Anonymkode: 8d783...f19 Dette var jo et råd fra en kron i****. "muligheten til å knulle en annen bak hennes rygg, det må hun tåle"? haha, du er ikke god. Har du et mindreverdighetskompleks? Du tror å ta hevn er den riktige måten å løse det på? Tror du han får et lettere hjerte eller sinn av en slik handling? du er rett og slett simpel min venn Anonymkode: 5824a...7cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gmå Skrevet 31. januar 2021 #14 Del Skrevet 31. januar 2021 Min eks var utro mot meg med en kollega, jeg forlot han. De ble et par og jeg prøvde å advare hun - men hun ville ikke høre på meg. Så endte det jo selvfølgelig dårlig i det forholdet også siden han var utro mot hun og. Nå tenker jeg jo at han her ikke er ensom på noe som helst måte men bare er på jakt etter noe bedre ? Vet ikke. Uansett så håper jeg dere klarer å ha en fin samtale rundt det, og eventuelt finner ut av hvordan dere vil gjøre det fremover. Vil tro det er en vanskelig situasjon for begge parter, men du bør tenke på det som er best for deg og din datter ❤️ Lykke til ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå