hecuba Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 Jeg har sansen for Poison av Dior.. Bruker nå pure poison.. Er også en herreduft jeg har sansen for, kjenner den lett igjen, men aner ikke hva den heter...
Arkana Skrevet 15. august 2005 #2 Skrevet 15. august 2005 På meg selv liker jeg Chloe Narcisse, Cerrutti 1881 og Verbena (L'Occitane), for å nevne noen. På menn, eller rettere sagt samboeren min, for en parfyme kan lukte helt annerledes på en annen mann, liker jeg Lagerfeldt, Boss Elements Aqua og Van Gils Between Sheets.
Lina Skrevet 15. august 2005 #3 Skrevet 15. august 2005 Til henne: Amor Amor fra Cacharel eller She fra Emporio Armani.. Til han: Chanel Allure Homme Sport eller Le Male fra Jean Paul Gaultier.. Lukt du liker har ofte med minner å gjøre
Gjest Ingrid78 Skrevet 15. august 2005 #4 Skrevet 15. august 2005 Jeg elsker True love av Elizabeth Arden, men den får man bare kjøpt via nettet fra utlandet nå, siden den har gått ut her i Nore. På menn må det være Lagerfeldt sin lille gule flaske...
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2005 #5 Skrevet 15. august 2005 På meg selv: Gucci edp II og Lolita Lempicka På ham: Chanel Allure Homme Sport og Armani Mania
Gjest Cerise Skrevet 15. august 2005 #6 Skrevet 15. august 2005 på meg selv: rockin rio av escada for tiden. På kjæresten min: davidoff m coolwater. naaam...
Gjest Gjest_snuppa_* Skrevet 15. august 2005 #7 Skrevet 15. august 2005 På meg selv liker jeg Donna av Siergo Tacchini, og på han liker jeg Aqua Di Gio av Armani... Mmmm, lukter godt ja!!
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #8 Skrevet 16. august 2005 Jeg bruker Escada, Tommy Girl eller Cindy Crawford sin. På min mann elsker jeg Allure...............
tøydukke Anna Skrevet 16. august 2005 #9 Skrevet 16. august 2005 Jeg bruker Dolce & Gabbana White Blue! Er veldig glad i den duften!
Gjest Leola Skrevet 16. august 2005 #10 Skrevet 16. august 2005 Jeg veksler mellom to nyinnkjøpte parfymer, Escada (Magnetism) og Gucci (Rush) - kjempefine dufter begge to.
Pepita Skrevet 16. august 2005 #11 Skrevet 16. august 2005 Selv bruker jeg nå Eau de Eden og D&G Light Blue. PÅ gutter liker jeg: Jean Paul Gauliter og Tommy
Miss Marple Skrevet 16. august 2005 #12 Skrevet 16. august 2005 På meg: Issey Miyake og DKNY woman På ham: Clinic Happy, og Boss elements aqua
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #13 Skrevet 16. august 2005 Det er lettere å si hva jeg ikke liker....Jeg liker ikke typiske fruktige pop-dufter, ala Escadas sommerdufter, eller D&G Light Blue (synes den stikker i nesen). Derimot liker jeg krydrete, ikke for søte dufter. Evige favoritter er Cashmere Mist fra Donna Karan, D&G Feminine, Bvlgari Omnia, eller L'Eau par Kenzo (en av de få friske duftene jeg liker). På min kjære liker jeg friske, sporty dufter som Dior Higher Energy, DKNY eller Polo Sport. Jeg planlegger å kjøpe Allure Homme Sport til ham
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 16. august 2005 #14 Skrevet 16. august 2005 Han: Van Gils (er ikke sikker på hva mer) og Jean Paul Gauliter Meg: Ralph Lauren Blue og Romance
Gjest lillelou ii Skrevet 16. august 2005 #15 Skrevet 16. august 2005 På meg; Gucci II eller min favoritt for tiden Crystal Noir fra Versace. På han; Truth fra Calvin Klein.
nina alice Skrevet 19. august 2005 #16 Skrevet 19. august 2005 Kjøpte meg ny duft på Harrods i vår, Jennifer Lopez' "Glow" - nyyydelig , fått mange komplimenter for den! Min samboer bruker en deilig duft fra Ralph Lauren, men hvet ikke hva den heter. Nina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå