Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men kun venstre side.. den er konstant da, kommer ikke i tak slik som rier :) men kanskje et modningstegn? Eller har jeg bare sovet litt rart i natt kanskje 😂 

Hva er egentlig murringer? Er det verk-følelse eller noe annet? 🤔

Anonymkode: 6669c...115

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine rier satt i korsryggen og magen nederst, var som ekstreme menssmerter. Så tror kanskje at murringer er som lette menssmerter? 

Skrevet

Jeg har også fått nokså vondt i korsryggen de siste dagene. Uke 35 her også. Det kommer ikke i tak hos meg heller, så jeg trodde det var muskulært. Men fint om det er modning 😊

Anonymkode: 9ccaa...ee5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har også fått nokså vondt i korsryggen de siste dagene. Uke 35 her også. Det kommer ikke i tak hos meg heller, så jeg trodde det var muskulært. Men fint om det er modning 😊

Anonymkode: 9ccaa...ee5

Ja, alle modningstegn er velkomne 😃 Men ja, jeg sover jo litt rart om dagen, så kan godt hende det er muskulært også. Uansett så er det vel mest sannsynlige minst 4 uker igjen 😂

Anonymkode: 6669c...115

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan man skal forklare murringer, men har du det vet du akkurat hva det er, om det gir mening. Det er liksom ikke til å ta feil av. :)

Jeg begynte med modningstegn i uke 34, og ungen er fremdeles godt plantet inni meg 39+6. Murringene er bare blitt vondere, og blir oftere uregelmessige tak.

Anonymkode: 5e0ec...670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...