AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Men kun venstre side.. den er konstant da, kommer ikke i tak slik som rier men kanskje et modningstegn? Eller har jeg bare sovet litt rart i natt kanskje 😂 Hva er egentlig murringer? Er det verk-følelse eller noe annet? 🤔 Anonymkode: 6669c...115
IkkeStudentLenger Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Mine rier satt i korsryggen og magen nederst, var som ekstreme menssmerter. Så tror kanskje at murringer er som lette menssmerter?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Jeg har også fått nokså vondt i korsryggen de siste dagene. Uke 35 her også. Det kommer ikke i tak hos meg heller, så jeg trodde det var muskulært. Men fint om det er modning 😊 Anonymkode: 9ccaa...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har også fått nokså vondt i korsryggen de siste dagene. Uke 35 her også. Det kommer ikke i tak hos meg heller, så jeg trodde det var muskulært. Men fint om det er modning 😊 Anonymkode: 9ccaa...ee5 Ja, alle modningstegn er velkomne 😃 Men ja, jeg sover jo litt rart om dagen, så kan godt hende det er muskulært også. Uansett så er det vel mest sannsynlige minst 4 uker igjen 😂 Anonymkode: 6669c...115
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Jeg vet ikke hvordan man skal forklare murringer, men har du det vet du akkurat hva det er, om det gir mening. Det er liksom ikke til å ta feil av. Jeg begynte med modningstegn i uke 34, og ungen er fremdeles godt plantet inni meg 39+6. Murringene er bare blitt vondere, og blir oftere uregelmessige tak. Anonymkode: 5e0ec...670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå