Gjest Smiley99 Skrevet 26. januar 2021 #21 Skrevet 26. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bunner bekymringen din på hvordan mor oppfører seg i fylla på byen og ingenting annet? Anonymkode: ec378...2e7 Nei, bekymringen kommer egentlig fra at de andre barna som ble tatt, og hvorfor den minste ikke er det. Men som jeg tidligere nevnte lenger oppi tråden, så kan jeg vel neppe begrunne det med at jeg er bekymret da de andre barna er tatt. Det er jo tross alt samme barnevern som har tatt de andre barna ut av hjemmet, og de har vel en "forklaring". Men jeg kan absolutt melde i fra på det grunnlag av at jeg er bekymre for barnet som er igjen. Jeg bare stusser på hvordan barnevernet kan mene at 3/4 barn har det trygt i et hjem, men ikke det siste. Endret 26. januar 2021 av Smiley99
Vera Skrevet 26. januar 2021 #22 Skrevet 26. januar 2021 Smiley99 skrev (Akkurat nå): Jeg har tenkt at det som skjer når mor er ute på byen i påvirket tilstand ikke har noe å si for barnevernet, hvis du skjønner? Så lenge det ikke skjer i hjemmet. Jeg kan absolutt melde i fra til barnevernet, men blir ikke det litt sånn å være nærmest ute etter noen da? Med mindre man har bekymring for mor sin tilstand i hjemmet. Men du sier du er bekymret? Hva eksakt gjør deg bekymret ifht barnet? Som følge av at mor nå blir tatt for svindel - får det også konsekvenser for barnet. Jeg sier ikke at det ikke var riktig å melde fra om svindelen, jeg sier bare at realiteten er at det blir mindre penger å leve for - også for barnet. Hva vil det gjøre med mor? Og vil dette gå utover barnet? 2
Gjest Smiley99 Skrevet 26. januar 2021 #23 Skrevet 26. januar 2021 Vera skrev (Akkurat nå): Men du sier du er bekymret? Hva eksakt gjør deg bekymret ifht barnet? Som følge av at mor nå blir tatt for svindel - får det også konsekvenser for barnet. Jeg sier ikke at det ikke var riktig å melde fra om svindelen, jeg sier bare at realiteten er at det blir mindre penger å leve for - også for barnet. Hva vil det gjøre med mor? Og vil dette gå utover barnet? Hun har en samboer i full jobb. Hvordan kan de ha så fryktelig dårlig råd. Hun hadde og fast arbeid helt til hun ble tatt for å stjele.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #24 Skrevet 26. januar 2021 Hvorfor dra inn barna i diskusjonen. Tråden handler om at TS sier at hun har meldt i fra om svindel og svindleren ble tatt. Anonymkode: 9f7a4...6c8 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #25 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor dra inn barna i diskusjonen. Tråden handler om at TS sier at hun har meldt i fra om svindel og svindleren ble tatt. Anonymkode: 9f7a4...6c8 Dette er KG. Nå skal TS grilles og hetses for alt h*n ennå ikke har tatt tak i. Om 4 sider ca, er TS den store synderen. Anonymkode: 1bc09...838 3
Vera Skrevet 26. januar 2021 #26 Skrevet 26. januar 2021 Smiley99 skrev (5 minutter siden): Hun har en samboer i full jobb. Hvordan kan de ha så fryktelig dårlig råd. Hun hadde og fast arbeid helt til hun ble tatt for å stjele. Men hvorfor er du bekymret for barnet, og hva er du eksakt bekymret for?
Vera Skrevet 26. januar 2021 #27 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor dra inn barna i diskusjonen. Tråden handler om at TS sier at hun har meldt i fra om svindel og svindleren ble tatt. Anonymkode: 9f7a4...6c8 Fordi Ts selv har dratt barnet/barna inn i diskusjonen..? 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #28 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er KG. Nå skal TS grilles og hetses for alt h*n ennå ikke har tatt tak i. Om 4 sider ca, er TS den store synderen. Anonymkode: 1bc09...838 Det blir for dumt. Folk sporer av temaet. De burde heller lage en ny tråd. Anonymkode: 9f7a4...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #29 Skrevet 26. januar 2021 Vera skrev (1 minutt siden): Men hvorfor er du bekymret for barnet, og hva er du eksakt bekymret for? Det har jeg sagt flere ganger lenger oppi tråden. Anonymkode: 9f7a4...6c8
Vera Skrevet 26. januar 2021 #30 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er KG. Nå skal TS grilles og hetses for alt h*n ennå ikke har tatt tak i. Om 4 sider ca, er TS den store synderen. Anonymkode: 1bc09...838 Hvorfor dra barnet/barna inn i diskusjonen, om hun ikke ønsker at det skal være en del av diskusjonen..?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #31 Skrevet 26. januar 2021 Vera skrev (Akkurat nå): Hvorfor dra barnet/barna inn i diskusjonen, om hun ikke ønsker at det skal være en del av diskusjonen..? I rest my case. Anonymkode: 1bc09...838
Vera Skrevet 26. januar 2021 #32 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har jeg sagt flere ganger lenger oppi tråden. Anonymkode: 9f7a4...6c8 Ja, og jeg vil ha frem at du ikke melder bekymring, selv om du føler bekymring. Det burde vært enda enklere å melde fra om bekymring som angår barn, enn svindel på Nav. Men det er min mening. 1
Gjest Smiley99 Skrevet 26. januar 2021 #33 Skrevet 26. januar 2021 Vera skrev (1 minutt siden): Ja, og jeg vil ha frem at du ikke melder bekymring, selv om du føler bekymring. Det burde vært enda enklere å melde fra om bekymring som angår barn, enn svindel på Nav. Men det er min mening. Hva skal jeg melde om mener du? Skal jeg si til barnevernet at jeg er bekymret for at dem tok 3/4 barn ut av huset? Tror neppe jeg får noen forklaring og svar på hvorfor. Jeg kan være bekymret over avgjørelsen til barnevernet. Kan godt melde i fra, men med hvilken forklaring?
Vera Skrevet 26. januar 2021 #34 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I rest my case. Anonymkode: 1bc09...838 Dummeste jeg leser her inne. Du slenger ut en påstand om hvordan KG fungerer, men vil ikke argumentere for påstanden din, når du får forklaring på hvorfor det stilles spørsmål du ikke mener er relevant for hovedinnlegget. Ts har flere avsnitt hvor hun beskriver sin bekymring for barnet/barna, samt mors oppførsel. Det virker som hun mener dette var relevant til hvorfor hun meldte inn sin mistanke om svindel - og da er mitt spørsmål - hvorfor ikke også melde inn bekymring for barnet/barna?
Vera Skrevet 26. januar 2021 #35 Skrevet 26. januar 2021 Smiley99 skrev (1 minutt siden): Hva skal jeg melde om mener du? Skal jeg si til barnevernet at jeg er bekymret for at dem tok 3/4 barn ut av huset? Tror neppe jeg får noen forklaring og svar på hvorfor. Jeg kan være bekymret over avgjørelsen til barnevernet. Kan godt melde i fra, men med hvilken forklaring? Alt det du skriver i hovedinnlegget ditt. For alt du vet er dette barnet under oppsikt, men de mangler vitner som kan underbygge bekymringen de føler for barnet.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #36 Skrevet 26. januar 2021 Vera skrev (1 minutt siden): Dummeste jeg leser her inne. Du slenger ut en påstand om hvordan KG fungerer, men vil ikke argumentere for påstanden din, når du får forklaring på hvorfor det stilles spørsmål du ikke mener er relevant for hovedinnlegget. Ts har flere avsnitt hvor hun beskriver sin bekymring for barnet/barna, samt mors oppførsel. Det virker som hun mener dette var relevant til hvorfor hun meldte inn sin mistanke om svindel - og da er mitt spørsmål - hvorfor ikke også melde inn bekymring for barnet/barna? Vent og se. Om ca 4 sider:-). Sikkert mindre. Er allerede godt i gang fra det TS egentlig snakket om:-). Anonymkode: 1bc09...838 1
Brunello Skrevet 26. januar 2021 #37 Skrevet 26. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (1 time siden): Helt supert. Hvis folk også begynner aktivt å melde i fra hvis de mistenker kone- og barnemishandling, så blir det veldig bra! Og legger vi til svart arbeid blir det anda bedre.
Gjest Smiley99 Skrevet 26. januar 2021 #38 Skrevet 26. januar 2021 Vera skrev (1 minutt siden): Alt det du skriver i hovedinnlegget ditt. For alt du vet er dette barnet under oppsikt, men de mangler vitner som kan underbygge bekymringen de føler for barnet. Hvordan hun er på byen? Det burde barnevernet vite for det ble det rettsak ut av.
Vera Skrevet 26. januar 2021 #39 Skrevet 26. januar 2021 Smiley99 skrev (1 minutt siden): Hvordan hun er på byen? Det burde barnevernet vite for det ble det rettsak ut av. Les hovedinnlegget ditt, og dine andre svar igjen. Er det kun hennes oppførsel på byen som bekymrer deg? Jeg ville vært bekymret for om hun er like aggressiv mot barnet som hun er mot andre.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #40 Skrevet 26. januar 2021 Så bra at hun ble tatt!! Anonymkode: 54c64...8aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå