AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Jeg sliter økonomisk og er uføretrygdet. Og her i Bergens omrd kom det snø i natt, da jeg kom på butikken så var bena kalde og våte, så jeg tenkte at jeg må ha nye sko. Så jeg dro på skobutikken etterpå og der hadde de halv salg på alle sko Jeg ble så glad og fant meg et par med for i og skikkelige såler til 299 kr. fullpris 599. Hun damen i butikken såg på skoene mine og sa at det var ikke rart jeg var kald og våt for sålene var begynt å løsne. Så ho kastet de og jeg gikk blid ut av butikken med nye varme sko. Måtte bare si det da jeg ble så glad Anonymkode: d80a1...0c8 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sliter økonomisk og er uføretrygdet. Og her i Bergens omrd kom det snø i natt, da jeg kom på butikken så var bena kalde og våte, så jeg tenkte at jeg må ha nye sko. Så jeg dro på skobutikken etterpå og der hadde de halv salg på alle sko Jeg ble så glad og fant meg et par med for i og skikkelige såler til 299 kr. fullpris 599. Hun damen i butikken såg på skoene mine og sa at det var ikke rart jeg var kald og våt for sålene var begynt å løsne. Så ho kastet de og jeg gikk blid ut av butikken med nye varme sko. Måtte bare si det da jeg ble så glad Anonymkode: d80a1...0c8 Ikke halv salg med halv pris på alle sko skulle det stå. Anonymkode: d80a1...0c8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Gratulerer! God følelse:) Anonymkode: 0ad9a...63a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Jippi 🙂 det er digg når man finner noe man trenger til en god pris. Anonymkode: c78d7...7f7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Det er en deilig følelse 😊 Om sokkene var våte, burde du ikke putte dem oppi de nye skoene. Fukt fører til lukt. Om en lignende situasjon oppstår og du har en europris i nærheten, selger de sokker til en tier per par. Anonymkode: 90809...983
Connie Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Så bra. Glad på dine vegne. Det er så morro å kjøpe klær og sko på tilbud. Gratulerer med nye sko.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 Connie skrev (10 minutter siden): Så bra. Glad på dine vegne. Det er så morro å kjøpe klær og sko på tilbud. Gratulerer med nye sko. Takk jeg trengte nye sko også Kan ikke gå rundt våt og kald på bena og bli syk. vinteren er ikke over ennå. TS Anonymkode: d80a1...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå