AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Bare for sex ikke forhold. Kjønn og alder? Anonymkode: be80c...42e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare for sex ikke forhold. Kjønn og alder? Anonymkode: be80c...42e Skulle stå hva er kriteriene for å ha sex med en! Anonymkode: be80c...42e
NysgjerrigPiken Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Nesten de samme kriteriene som forhold, faktisk. Jeg må være tiltrukket, vi må ha god kjemi, han må være morsom, intelligent, ha like verdier som meg, etc. Om jeg ikke liker personligheten, tenner jeg ikke på ham. Har prøvd å ha ff der vi har god seksuell kjemi, men passer veldig dårlig personlighetsmessig, og da ødelegger det min interesse (og går litt på bekostning av min selvfølelse), så det funker ikke. 1
Bamseklemmer Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 NysgjerrigPiken skrev (3 timer siden): Nesten de samme kriteriene som forhold, faktisk. Jeg må være tiltrukket, vi må ha god kjemi, han må være morsom, intelligent, ha like verdier som meg, etc. Om jeg ikke liker personligheten, tenner jeg ikke på ham. Har prøvd å ha ff der vi har god seksuell kjemi, men passer veldig dårlig personlighetsmessig, og da ødelegger det min interesse (og går litt på bekostning av min selvfølelse), så det funker ikke. Vi tenker forbausende likt... hvis jeg ikke koser meg og har det gøy, eller noen som har det så travelt at de ikke dusjer og venter til frokosten kan de bare finne noen annen😉 1
NysgjerrigPiken Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 20 minutter siden, Bamseklemmer said: Vi tenker forbausende likt... hvis jeg ikke koser meg og har det gøy, eller noen som har det så travelt at de ikke dusjer og venter til frokosten kan de bare finne noen annen😉 Prat og kos hører med, syns jeg, ikke bare hei - sex - hade. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå