AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Her en dag havnet jeg i en veldig ubehagelig situasjon hvor jeg brått sto ansikt til ansikt med en person jeg ikke ønsker kontakt med. Det er snakk om et svik som har kostet meg mye tårer og hvor jeg virkelig har måttet jobbe mye med meg selv for å gå videre. Jeg har ingen ønske om å hverken se eller snakke med personen igjen. Så plutselig går jeg rett på denne personen. Jeg gikk sammen med noen som er felles kjente av vedkommende, og de stoppet selvfølgelig opp og pratet høflig med han/henne, og jeg blir da stående der som en idiot og får helt hjertebank, blir nervøs og kvalm over å se personen. Han/hun ser også ukomfortabel ut. Jeg løste det ved å diskret forsvinne derifra og ventet på de andre ved bilen. Men altså... Hva gjør man egentlig i sånne situasjoner? Kunne jeg løst det på bedre måte? Man er jo så uforberedt på sånt og jeg blir hvertfall bare ekstremt ukomfortabel og vet hverken hva jeg skal si eller gjøre. Nå har jeg personen i tankene mine igjen hele tiden pga dette møtet og det er som om jeg må begynne helt på nytt med å legge bak meg og gå videre. Hva gjør dere andre når slikt oppstår? Anonymkode: 34d65...9a7 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Du løste det greit. Ikke rart at tanker kommer tilbake etter påminnelsen ved å møte hen. Det går nok fort over selv om du nå tenker på det noen dager. Anonymkode: 95b36...acc 1
Duff Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Jeg later som jeg ikke ser personen og hvis det ikke går, som med deg i dag, så går jeg bare bort. Så jeg gjør det du gjorde i dag. Tror det er ganske vanlig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå