Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holdt på med en jeg etterhvert fikk sterke følelser for, men jeg skjøv dem under teppet og var ganske kald mot ham. Eller, jeg var vel såkalt hot and cold. Han startet bra, men gikk over i samme mønsteret han også. Det var bare kaos...

Lang historie kort; til slutt endte jeg kontakten, fordi jeg ble veldig dårlig psykisk (av en blanding av mine egne problemer og ham og hans issues). Vi hadde null kontakt noen måneder, før han kontaktet meg et par ganger uten ordentlig respons. Så kontaktet jeg ham igjen nå nylig... nesten 1 år etter vi møttes første gang, og ca. 6 mnd. etter vi mistet kontakten.

Jeg føler meg nesten helt ferdig med ham, men vil på en eller annen måte ha ham i livet mitt fordi. Og nå er han på en måte tilbake, men ikke på en "romantisk" måte. Jeg har sagt at jeg har tilgitt ham for all dritten jeg fikk servert.

Selv om jeg VET at det ikke er bra, jeg VET hvor dårlig jeg kan bli av det, og uansett hvor idiotisk han var mot meg, så drar jeg ham inn i livet mitt igjen...?

Jeg er jo voksen og hadde aldri trodd jeg kunne være så emosjonelt umoden... og jeg hadde heller ikke trodd det gikk an å bli skikkelig PSYK av en mann, på en måte. 

Er det liksom mulig å holde kontakten med noen som "venn" når man har en sånn historie? Huff!!

Anonymkode: e0e3e...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommuniser med folk i livet ditt. Si hva du ønsker og trenger, og lytt til hva de ønsker og trenger. Kjølige stillheter er hersketeknikker som ikke skaper en oppklaring men bare videre vondt og usikkerhet. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje jeg beveger meg inn på dypt vann nå, men hva mener du  "romantisk" og "venn". Det er anførselstegnene som får meg til å tenke at du ikke vet hva du vil. Sikker på at du ikke melker drama ut a situasjonen?

Greia med "hot and cold- oppførsel" er at det er en kalkulert tilnærming som skaper usikkerhet hos andre mennesker. Noen er naturlig mer utilgjengelig enn andre som er greit. Å spille på det skaper bare frustrasjon og drama.. Skjønner ikke at man har tid til sånt.

Lykke til med å løse opp i ditt innviklede problem. Sikkert fint om du kunne hatt en direkte å ærlig tilnærming til "flammen" din ;)

Skrevet
Mole skrev (6 minutter siden):

Kanskje jeg beveger meg inn på dypt vann nå, men hva mener du  "romantisk" og "venn". Det er anførselstegnene som får meg til å tenke at du ikke vet hva du vil. Sikker på at du ikke melker drama ut a situasjonen?

Greia med "hot and cold- oppførsel" er at det er en kalkulert tilnærming som skaper usikkerhet hos andre mennesker.

Nja, jeg har ikke gjort dette med VILJE. Hvis det er noe folk gjør med vilje, greit nok... det gjorde i alle fall ikke jeg med ham her. Men det blir jo sånn naturlig hvis man har følelser, men samtidig ikke VIL ha det - pga. ulike grunner. Og spesielt hvis man får blandete signaler tilbake, da tør man jo ikke å åpne seg ordentlig selv.

Det jeg mener er at vi holder ikke på, og jeg tviler på at jeg vil gjøre det om jeg får tilbudet igjen, men ja. Jeg bryr meg sikkert litt om ham enda. TS

Skrevet

Du har bare ett liv!

Du skal IKKE kaste det bort på kjærester og vennskap som gjør deg dårlig. Uansett hvem sin feil det er.

Punktum.

Anonymkode: 83e56...e27

Skrevet

ikke gjør det samme igjen da. Er ikke lett med følelser og sånn men er ikke lett å få det bedre til andre gangen

Anonymkode: e1dab...4bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du har bare ett liv!

Du skal IKKE kaste det bort på kjærester og vennskap som gjør deg dårlig. Uansett hvem sin feil det er.

Punktum.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

ikke gjør det samme igjen da. Er ikke lett med følelser og sånn men er ikke lett å få det bedre til andre gangen

Anonymkode: e1dab...4bb

Uff, dere har helt rett ❤️ 

Nei... Jeg skal prøve. Det er litt godt å kjenne at jeg ikke bryr meg så hardt om ham som før, selv om jeg ser navnet og ansiktet hans daglig på Snapchat. Så nei, det er ikke lett... Men jeg glemte ham aldri helt uansett hvor lang tid som gikk, men har uansett ikke noe tro på at det ordner seg skikkelig liksom. TS

Skrevet

Det er en slags avhengighet som gjør at du sitter litt fast i minnene og håpet nå. Det kan fort forveksles med kjærlighet. Det går over bare du får han på avstand lenge nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...