Kanskjekanskje Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Regner med det finnes 100tråder om dette fra før av, men prøver meg alikevell på å spørre😊 Sluttet på p piller (vinelle) for 10 dager siden for å prøve på sistemann. Kjenner jeg er veldig utålmodig, selv om vi regner med dette kan ta tid. Såå, noe jeg lurer på.. Hvor lang tid etter pilleslutt fikk dere tilbake eggløsning /mensen og hvor fort ble dere gravide igjen? 😊
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Jeg slutta på pilla i "god tid" før vi faktisk begynte å prøve, fordi jeg hadde hørt at det kunne ta tid å få igjen syklusen osv. Vel, jeg gikk rett i vanlig, 28-dagers syklus, og vi traff på første forsøk når vi droppa kondomene. Hadde da gått på p-piller i over 10 år, og var 33. Så det trenger ikke ta lang tid, i alle fall. Anonymkode: bc7ec...581
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Tok 2,5 år og medisiner her😬 Anonymkode: 2a04e...5df
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Jeg fikk positiv eggløsningstest 20 dager etter jeg sluttet på p piller og jeg ble gravid måneden etter. Hadde da stått på å piller i 15 år sammenhengende så jeg var forberedt på at det kom til å ta tid, men det gikk veldig raskt. Leste en gynekolog som sa at de fleste bruker et par måneder før syklusen stabiliserer seg etter p pille slutt. Anonymkode: 65e27...f1c
Kanskjekanskje Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg slutta på pilla i "god tid" før vi faktisk begynte å prøve, fordi jeg hadde hørt at det kunne ta tid å få igjen syklusen osv. Vel, jeg gikk rett i vanlig, 28-dagers syklus, og vi traff på første forsøk når vi droppa kondomene. Hadde da gått på p-piller i over 10 år, og var 33. Så det trenger ikke ta lang tid, i alle fall. Anonymkode: bc7ec...581 Aah, lov å håpe det går fort her og 😊 med eldste gikk det også fort, andremann var ikke planlagt og jeg ble gravid på piller. Nå har jeg gått på vinelle snart 1 år, har hørt mange bruker lengre tid etter de enn vanlige piller 🤔 mye man tenker på i disse dager.
Kanskjekanskje Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tok 2,5 år og medisiner her😬 Anonymkode: 2a04e...5df Hadde du noen fra før av, eller din første?
Amatariel Skrevet 26. januar 2021 #7 Skrevet 26. januar 2021 Det tok 13 måneder fra p-pilleslutt til jeg ble gravid. Da med litt medisinhjelp da syklusen var ganske på styr med hormonkluss. Da hadde jeg et barn fra før av, så det var et tungt år. Etter det har jeg aldri gått på hormonprevensjon igjen.
Bruspulver Skrevet 26. januar 2021 #8 Skrevet 26. januar 2021 Ble gravid på første EL etter jeg sluttet på p-piller (10år), men den endte i en kjemisk. Er nå i pp5.
PepsiFlax Skrevet 26. januar 2021 #9 Skrevet 26. januar 2021 Ble gravid før jeg fikk mensen igjen begge gangene jeg slutta. Den siste gangen mista jeg, hadde en mensen, og ble så gravid igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå