Hufsalill Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Hei. Jeg har forsøkt å finne ut av dette på nett, men finner ingen klare svar. Jeg har symptomer og skal testes i morgen. Skal jeg holde barnet mitt hjemme fra skolen til testsvar foreligger?
jenta7 Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Hufsalill skrev (2 minutter siden): Hei. Jeg har forsøkt å finne ut av dette på nett, men finner ingen klare svar. Jeg har symptomer og skal testes i morgen. Skal jeg holde barnet mitt hjemme fra skolen til testsvar foreligger? Jeg hadde holdt barnet hjemme.
MzMe Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Så lenge barnet er uten symptomer, kan det gå på skolen 😊 Men du er i karantene til svaret foreligger. Sånn er det iallefall her.
Gjesten Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Jeg er usikker på hva retningslinjene sier, men jeg ville holdt barnet hjemme. Tenk om du får positivt svar og barnet er smittebærer. Plutselig er du grunnen til at hele skolen stenger ned og flere titalls personer må i karantene. 2
2ro Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Jeg hadde holdt hjemme. Barnet tar ikke skade av å være hjemme en dag eller to, særlig når konsekvensene kan være at hele klassen må være hjemme i over en uke.
Anbefalte innlegg