AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Fikk sms på fredag at pakken er forventet i postkassen, og ikke fått. Står det i overskriften når jeg sporet pakken, med en grå prikk fremfor rød. Noen sjanse at den har forsvunnet? Anonymkode: 71c24...d40
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Da vil jeg tro pakken kommer i dag? Hvis du fikk post mandag-onsdag-fredag forrige uke får du vel post tirsdag-torsdag denne uken. Anonymkode: f96c6...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Da vil jeg tro pakken kommer i dag? Hvis du fikk post mandag-onsdag-fredag forrige uke får du vel post tirsdag-torsdag denne uken. Anonymkode: f96c6...1f6 Var bare så rart jeg fikk melding på fredag at den var forventet i posten da, og fremdeles ikke har kommet. Alltid fått den samme dag som den meldingen. Sier du det, er det sånn annenhver dag ordning? Anonymkode: 71c24...d40
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Ting kan bli forsinket. Posten leveres bare annenhver dag nå, og det flyttes lite i helgene. Ting tar mye tid rett og slett Anonymkode: a15aa...f17 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Jeg pleier å få pakken samme dag som jeg får en slik melding. Anonymkode: 88ed1...d70
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #6 Skrevet 26. januar 2021 Takk for svar. Er sensitivt innhold så er litt stressa, men kanskje den kommer i dag da siden det er annenhver dag. Håper bare ikke de har mistet den eller gitt til feil. Anonymkode: 71c24...d40
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #7 Skrevet 26. januar 2021 Jeg fikk sms / så på sporing at pakken ble utkjørt for TRE UKER siden og i dag er den klar til henting i posten lokalt.. så ja, posten er ekstremt treige! Anonymkode: 7ae99...20a
MiominMio Skrevet 26. januar 2021 #8 Skrevet 26. januar 2021 Fikk melding i dag via jobben at det kan forekomme forsinkelser nå i disse korona tidene mtp utkjøring av post. Nå vet ikke jeg hvor du bor i landet da, men det kan henge sammen.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #9 Skrevet 26. januar 2021 Jeg har fått slike meldinger flere ganger, og så kommer den allikevel ikke før neste postdag. Tipper de har nok å drive med de stakkars postmenna og damene nå Den kommer nok i dag TS Anonymkode: f96c6...1f6
MzMe Skrevet 26. januar 2021 #10 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var bare så rart jeg fikk melding på fredag at den var forventet i posten da, og fremdeles ikke har kommet. Alltid fått den samme dag som den meldingen. Sier du det, er det sånn annenhver dag ordning? Anonymkode: 71c24...d40 Sånn har det vært noen måneder..med postlevering annenhver dag. Noen steder har de pakkeutlevering bare 1 gang i uka. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #11 Skrevet 26. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har fått slike meldinger flere ganger, og så kommer den allikevel ikke før neste postdag. Tipper de har nok å drive med de stakkars postmenna og damene nå Den kommer nok i dag TS Anonymkode: f96c6...1f6 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg fikk sms / så på sporing at pakken ble utkjørt for TRE UKER siden og i dag er den klar til henting i posten lokalt.. så ja, posten er ekstremt treige! Anonymkode: 7ae99...20a Ah, så godt å høre. Så lenge jeg vet jeg får den spiller det ingen rolle når 😅 Anonymkode: 71c24...d40
Vampira Skrevet 27. januar 2021 #12 Skrevet 27. januar 2021 Det tar ofte sin tid, for tiden. Jeg har ringt og etterlyst pakker også, som av en eller annen grunn sitter fast et sted, eller går i loop når den skulle vært levert for lenge siden.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #13 Skrevet 27. januar 2021 Den kommer når den kommer.. jeg jobber selv som sjåfør, bare ikke for posten. Jeg har innsett det selv hvor mye arbeid vi gjør for å få ting ut fortest mulig til folk. Og ting tar tid! Så her må du bare smøre deg med tålmodighet. Den kommer når den kommer 😃 Anonymkode: 9d6aa...e3d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå