Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sms på fredag at pakken er forventet i postkassen, og ikke fått. Står det i overskriften når jeg sporet pakken, med en grå prikk fremfor rød. Noen sjanse at den har forsvunnet? 

Anonymkode: 71c24...d40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg tro pakken kommer i dag? Hvis du fikk post mandag-onsdag-fredag forrige uke får du vel post tirsdag-torsdag denne uken. 

Anonymkode: f96c6...1f6

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da vil jeg tro pakken kommer i dag? Hvis du fikk post mandag-onsdag-fredag forrige uke får du vel post tirsdag-torsdag denne uken. 

Var bare så rart jeg fikk melding på fredag at den var forventet i posten da, og fremdeles ikke har kommet. Alltid fått den samme dag som den meldingen. Sier du det, er det sånn annenhver dag ordning? 

Skrevet

Ting kan bli forsinket. Posten leveres bare annenhver dag nå, og det flyttes lite i helgene. Ting tar mye tid rett og slett :) 

Anonymkode: a15aa...f17

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å få pakken samme dag som jeg får en slik melding. 

Anonymkode: 88ed1...d70

Skrevet

Takk for svar. Er sensitivt innhold så er litt stressa, men kanskje den kommer i dag da siden det er annenhver dag. Håper bare ikke de har mistet den eller gitt til feil.

Skrevet

Jeg fikk sms / så på sporing at pakken ble utkjørt for TRE UKER siden og i dag er den klar til henting i posten lokalt.. så ja, posten er ekstremt treige! 

Anonymkode: 7ae99...20a

Skrevet

Fikk melding i dag via jobben at det kan forekomme forsinkelser nå i disse korona tidene mtp utkjøring av post. Nå vet ikke jeg hvor du bor i landet da, men det kan henge sammen. 

Skrevet

Jeg har fått slike meldinger flere ganger, og så kommer den allikevel ikke før neste postdag. Tipper de har nok å drive med de stakkars postmenna og damene nå :) Den kommer nok i dag TS :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Var bare så rart jeg fikk melding på fredag at den var forventet i posten da, og fremdeles ikke har kommet. Alltid fått den samme dag som den meldingen. Sier du det, er det sånn annenhver dag ordning? 

Sånn har det vært noen måneder..med postlevering annenhver dag. Noen steder har de pakkeutlevering bare 1 gang i uka.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har fått slike meldinger flere ganger, og så kommer den allikevel ikke før neste postdag. Tipper de har nok å drive med de stakkars postmenna og damene nå :) Den kommer nok i dag TS :) 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk sms / så på sporing at pakken ble utkjørt for TRE UKER siden og i dag er den klar til henting i posten lokalt.. så ja, posten er ekstremt treige! 

Anonymkode: 7ae99...20a

Ah, så godt å høre. Så lenge jeg vet jeg får den spiller det ingen rolle når 😅

Skrevet

Det tar ofte sin tid, for tiden. Jeg har ringt og etterlyst pakker også, som av en eller annen grunn sitter fast et sted, eller går i loop når den skulle vært levert for lenge siden.

Skrevet

Den kommer når den kommer..

jeg jobber selv som sjåfør, bare ikke for posten.

Jeg har innsett det selv hvor mye arbeid vi gjør for å få ting ut fortest mulig til folk.

Og ting tar tid! Så her må du bare smøre deg med tålmodighet. Den kommer når den kommer 😃

Anonymkode: 9d6aa...e3d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...