Gå til innhold

Fikk du mindre bekkensmerter da hodet hadde festet seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig mindre vondt i bekkenet. Kan det være hodet som har festet seg? Uke 37.

Anonymkode: 14ce1...33f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Når hodet fester seg, står det og kødder med bekkenet like mye som før. Det er nok tilfeldig. Hvor mye smerter man har, kommer jo an på om ting ligger i klem eller har forskjøvet seg eller ei, og det endrer seg jo hele tiden. 

Anonymkode: de654...d34

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Når hodet fester seg, står det og kødder med bekkenet like mye som før. Det er nok tilfeldig. Hvor mye smerter man har, kommer jo an på om ting ligger i klem eller har forskjøvet seg eller ei, og det endrer seg jo hele tiden. 

Anonymkode: de654...d34

Æsj, da har jeg vel bare en usedvanlig god dag i dag da :p Er det en utbredt myte?

Anonymkode: 14ce1...33f

Skrevet

Det varierer. Noen opplever at bekkenløsningen blir litt bedre når hodet fester seg, ved at det er med å stabilisere litt.  Jeg merket ingen forskjell, men fikk enormt nedpressmerter i tillegg i stedet😅

Anonymkode: 39901...579

Skrevet

Ikke med nr 1. Med nr 2 forsvant alt av plager når baby festet seg. Var magisk. 

Anonymkode: ea2a7...de5

Skrevet

Jeg tror jeg fikk det første gang, uten at jeg kan vite det sikkert. Smertene, særlig i symfysen, ble i hvert fall mye bedre en gang mellom en svangerskapskontroll hvor hodet ikke var festet og den neste, hvor det var festet. Andre svangerskap ble det ikke bedre, og hodet var heller ikke festet på kontroll dagen før fødsel. 

Men det kan jo være tilfeldig, og at jeg tenkte på det, kan ha sammenheng med at jeg også har hørt at det kan bli bedre når hodet festet. 

Anonymkode: 280db...22b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...