Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Exen var tilbake på tinder i det det ble slutt mellom oss. Han var veldig sint da han gjorde det slutt og sa at han håpte å finne noen som var bedre enn meg. Han har gjort det slutt en gang tidligere og var også da på tinder igjen med en gang. Men da kom han tilbake til meg etter to måneder. Jeg er så redd han skal treffe drømmedamen på tinder denne gang og glemme meg. 

Hvor mange her traff mannen/kvinnen i sitt liv veldig kort tid etter det ble slutt med eksen?

Anonymkode: 260e4...66e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære vene, tror du bare skal være glad for om han treffer en ny, så gir det deg mulighet å treffe en snill fyr som behandler deg med respekt! Ingen oppegående menn sier til damen at de håper å treffe noen bedre enn henne 🙈

Anonymkode: dcf80...cfc

• Liker 14
Skrevet

Stygt sagt av han! Og han har gjort det slutt to ganger.. Dette er ikke det du ønsker nå, men det hadde nok vært bra om han fant en ny og ikke kom tilbake enda en gang.

For å svare på spørsmålet så tror jeg mange kan finne en ny fort, noen er veldig emosjonelt klare for en rebound. Men de forholdene som oppstår kort tid etter brudd har vel en tendens til å ikke vare. 

• Liker 3
Skrevet

Hvis du vil fortsette ditt forhold med ham så får du si det da! Leker du bare at det er slutt??

Hvem vil ikke innom tinder for å shoppe en rebound når der er slutt liksom!? Det er vel helt etter boka det. Hvordan vet du forresten at han er der? 

Jeg håper min eks snart finner seg noe annet enn helgekos på tinder, så slipper jeg å luske rundt "i skjul" med min kjæreste. Det er et eneste stort energisug å prate med han, hver gang! Bitre ekser - please 🤮

Vi har barn, så vi ses ukentlig. Jeg klarer forholde meg normalt til han. Han bitcher rundt som en Dramaqueen. Ikke vær den parten! Det er ikke pent..  

Anonymkode: 096ab...5f7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du vil fortsette ditt forhold med ham så får du si det da! Leker du bare at det er slutt??

Hvem vil ikke innom tinder for å shoppe en rebound når der er slutt liksom!? Det er vel helt etter boka det. Hvordan vet du forresten at han er der? 

Jeg håper min eks snart finner seg noe annet enn helgekos på tinder, så slipper jeg å luske rundt "i skjul" med min kjæreste. Det er et eneste stort energisug å prate med han, hver gang! Bitre ekser - please 🤮

Vi har barn, så vi ses ukentlig. Jeg klarer forholde meg normalt til han. Han bitcher rundt som en Dramaqueen. Ikke vær den parten! Det er ikke pent..  

Anonymkode: 096ab...5f7

Jeg har sagt at jeg vil ha han tilbake på telefonen men ikke vært dramaqueen og ringt eller tekstet han ørten ganger. Siden en uke siden har jeg ikke tatt kontakt med han og heller ikke han med meg. 

Ts

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Siden en uke siden har jeg ikke tatt kontakt med han og heller ikke han med meg. 

Fortsett sånn. Lager du deg profil på Tinder eller gir inntrykk av at du har gått videre, dukker nok eksen opp igjen for å tvinne deg rundt lillefingeren. 

Skrevet

Hvis han finner seg ei ny, så er det hun det er synd på, ikke du. Han er en drittsekk, og du vil vel ikke være med en drittsekk?

Anonymkode: 211fa...b5f

• Liker 3
Skrevet

Du vil ikke være med han der uansett, sånn oppfører man seg ikke mot en man elsker. Godt det er slutt, selv om det føles vondt nå.

Jeg fant mannen min kort tid etter det ble slutt med eksen. Man vet aldri når man møter på den som blir den store kjærligheten. Jeg syns du heller bør fokusere på deg selv fremover, og ikke på eksen :) 

Anonymkode: dc32b...0c8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor mange her traff mannen/kvinnen i sitt liv veldig kort tid etter det ble slutt med eksen?

Jeg traff kjæresten min omtrent 2 mnd etter at eksen gikk. 

Anonymkode: 73d7b...dad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...