Gå til innhold

Exen hentet bare noen av tingene sine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er slutt for en uke siden med exen. Han dumpa meg og har ikke tatt kontakt med meg siden. Han var innom leiligheten min på et tidspunkt for å hente laptopen sin, men han tok ikke med seg resten av tingene sine. Hvorfor gjorde han ikke det? (Klær, dyne, sko)

Vi har også nøklene til hverandre som må overleveres. Han har gjort det slutt med meg før men kom tilbake.  Kjenner jeg klamrer meg til halmstrå her... 

Anonymkode: 91db4...bdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS, han hentet laptopen da han visste at jeg ikke var hjemme for å unngå å se meg. 

Skrevet

Pakk sakene hans i eske og få det sendt til ham.  Med tanke på at han ikke svarer deg så tenker jeg at det er like greit at det er slutt. Nå må du bare bearbeide og det å ha hans saker det er ikke en god ting. 

• Liker 8
Skrevet

Han har svart meg de gangene jeg har tatt kontakt. Men har ikke tatt kontakt igjen siden bruddet. Håper at han skal gjøre det.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er slutt for en uke siden med exen. Han dumpa meg og har ikke tatt kontakt med meg siden. Han var innom leiligheten min på et tidspunkt for å hente laptopen sin, men han tok ikke med seg resten av tingene sine. Hvorfor gjorde han ikke det? (Klær, dyne, sko)

Vi har også nøklene til hverandre som må overleveres. Han har gjort det slutt med meg før men kom tilbake.  Kjenner jeg klamrer meg til halmstrå her... 

Ingen her inne kan svare på det du lurer på. Du får jo spørre han. 

Anonymkode: 8cdb7...87e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har svart meg de gangene jeg har tatt kontakt. Men har ikke tatt kontakt igjen siden bruddet. Håper at han skal gjøre det.

Ts

Kjipt å si det, men det er slutt nå, det er over. Prøv å prosessere det, og ikke forvent at han vil prøve igjen. 

Anonymkode: 0f568...4f5

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen her inne kan svare på det du lurer på. Du får jo spørre han. 

Anonymkode: 8cdb7...87e

Ja, jeg kunne sikkert spurt han men vil ikke virke desperat etter å få han tilbake.  Og jeg tenker på tingene hans som et lite halmstrå.

Ts

Skrevet

Hadde pakka ned tingene hans, sendt han en sms og bedt han hente tingene samt levere nøklene han har. Sett en strek og gå videre. 

Anonymkode: 9ff6f...d90

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde pakka ned tingene hans, sendt han en sms og bedt han hente tingene samt levere nøklene han har. Sett en strek og gå videre. 

Anonymkode: 9ff6f...d90

Selv om jeg vil ha han tilbake?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selv om jeg vil ha han tilbake?

Ja. Det er mer sannsynlig at han kommer tilbake til deg hvis du virker stabil, i godt humør og "ferdig" - enn om du trygler og ber og er lei deg hver gang dere interagerer. Du vil heller at han skal se deg som det oppegående mennesket han ble sammen med, enn den han gjorde det slutt med (negative sider). Hvis du tenker at det er håp, så la det skje med tiden, ikke tvihold eller tving det. Pakk tingene hans pent, send ham en hyggelig men helt casual melding om at du har ordnet slik og sånn, gi ham kanskje et par alternativer til tid/hvordan han kan hente tingene sine (men ikke tilby deg å komme til ham med dem eller noe sånt) og ønsk ham en fin dag.

Anonymkode: 16a28...486

• Liker 4
Skrevet

Gi han en tidsfrist til å hente tingene sine. Gå så videre med livet, du trenger ikke en ustabil kar som holder på slik med følelsene dine. Jeg ga min en gitt dag til å hente alt sitt mens jeg var på jobb. Deilig å få alt som minnet om han ut av huset. Forstår at følelser ikke bare kan skrus av og at det ikke er lett, men tenk litt på hva du ville rådet enn venn i samme situasjon til, prøv å se det litt utenifra. Og stor klem til deg ❤️ 

Anonymkode: 75668...383

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...