AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Del Skrevet 26. januar 2021 Fra første januar har jeg hatt en total kostholdsomlegging. Den første uka gikk jeg ned 2,5 kg, men etter det har det ikke skjedd noe som helst. Gjør jeg noe feil, eller må jeg bare fortsette? Samboeren min sier at han ser forandringer på kroppen min og mener at jeg gjør alt rett, men jeg begynner å lure på om jeg må kutte enda mer. Anonymkode: 038e4...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Del Skrevet 26. januar 2021 Bruk målebånd i tillegg. Hvordan spiser du? Aktivitet? Anonymkode: 68726...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 26. januar 2021 #3 Del Skrevet 26. januar 2021 Ikke stress, du har alt gått ned den sunne mengden kilo på en mnd. Se heller på det slik. Neste mnd gå du kanskje ned 2 kilo til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Del Skrevet 26. januar 2021 Det er ikke sunt å gå ned mer enn ca 0,5 kg i uka, så du ligger godt an Det er helt vanlig at det stopper opp for en periode, og så går nedover igjen. Jeg ville også ha brukt målebånd. Å kun ha vekta som referanse syns jeg ikke er sunt, mange blir veldig opphengt i det. Trener du noe så kan du fort få litt muskler som påvirker vekta, og da er målebånd bedre. Jeg hadde f.eks stabil vekt, men gikk ned 11 cm rundt forbi på kroppen. Anonymkode: 9351c...93c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Del Skrevet 26. januar 2021 Hvor mye veier du og hvor mange kalorier spiser du? Er du veldig nøyaktig når du målet hva du spiser? Min vektnedgang stoppet opp og da viste det seg at jeg hadde talt med for mye av treningen og vært litt slurvete med målene på maten, slik at jeg i stedet for å være 500 i minus gikk i 0. Anonymkode: 77c7e...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #6 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fra første januar har jeg hatt en total kostholdsomlegging. Den første uka gikk jeg ned 2,5 kg, men etter det har det ikke skjedd noe som helst. Gjør jeg noe feil, eller må jeg bare fortsette? Samboeren min sier at han ser forandringer på kroppen min og mener at jeg gjør alt rett, men jeg begynner å lure på om jeg må kutte enda mer. Anonymkode: 038e4...b76 Dette skjedde meg også. Vekten min hang i 3 uker ganske tidlig. Jeg mistet helt motet. Men fortsatte og fortsatte. Etter 3 uker raste plutselig vekten 2,2 kg nærmest over dagen, som en slags forløsning. Og jeg gikk ned 1 kg i uken etter det. Hvis du trener mye styrke så kan det være derfor. Altså at du reduserer fettprosenten og øker muskelmassen, slik at vekten opprettholdes. Problemet er at forskjellene er så små at du ikke ser det. Så da må du fram med målebåndet for å måle vektnedgang. Prøv å ikke tren så hardt (hvis du gjør det), og se det an hva som skjer med badevekten. Fortsett med det du holder på med. Anonymkode: 9f2db...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå