Gå til innhold

Hvor er tilbud på kjøttdeig av storfe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg jevnlig fikk tilbud flere ganger i måneden for ca 1-2 år siden og før det, på storfe kjøtt. Da kunne man gjerne få en 400g pakke til 25kr (4stk for 100kr), eller (3stk for 79kr), og man fikk til 30-40kr pakken om man kjøpte for seg selv.

Har de begynt å prøve å få folk til å styre unna kjøtt? Har aldri spist mindre kjøttdeig. Spiser storfe, men da andre produkter som er tilbud på.

Anonymkode: cbeee...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal tenke så innmari konspiratorisk som at "noen" prøver å styre deg vekk fra kjøtt. Det er bare det at tilbudene ikke har forekommet så ofte som du påstår. Jeg bor et sted hvor jeg er nær Spar, Eurospar, Kiwi, Rema og OBS! Eneste vi mangler er Meny, Bunnpris og Joker, men det er jo dritdyre butikker uansett. Jeg er alltid oppmerksom på tilbud på kjøttdeig og karbonadedeig, og det har ALDRI vært tilbud på disse varene flere ganger i måneden, selv om man sjekker i alle butikkene samtidig.

Butikkjedene har åpenbart markedssamarbeid (ok, her er det jeg som er konspiratorisk ;) ), for det er stort sett tilbud på disse tingene samtidig i flere butikker, eller med kun en ukes mellomrom, slik at f.eks Spar og Eurospar har tilbud den ene uken, og så har OBS tilbud samme uke eller  uken etter. Dette tilbudet har de ikke hver måned, men kanskje 5-6 ganger i året. 

Anonymkode: a1cc8...ff5

• Liker 2
Skrevet

Her hadde coop Mega 2 pk til 50,- i forrige uke. (Stavanger)

Skrevet

Slakter Gunnar borti gaten her pleier å ha tilbud.

Anonymkode: 73c9f...409

Skrevet

Meny har 400g til 39,90. 

• Liker 1
Skrevet

Meny har 400g til 39,90 nå ja. De kostet 24,90 på tilbud da man hadde mulighet til å handle i Sverige. 

Bare å se på prisene. Kjøttdeig koster rundt 150kr/kg, karbonadedeig nesten 180kr/kg. Alle prisene har gått sinnsykt opp siste året. 

Alkoholavgiften gikk ned nyttår, og ser ikke ut som ølprisene har beveget seg mer enn en 50øre nedover for oss forbrukere. Samtidig vasser Norgesgruppen i penger. Merkelig. 

• Liker 1
Gjest EndaEnGang
Skrevet

Pleier å kjøpe 3 for 100 på Coop obs, men det er sjeldent de har tilbudet nå synes jeg. Kjøper alltid store mengder når jeg først kan, også klemmer jeg dem flat i fryseposer og stabler det inn i fryseren.

Kjøttdeig er vanvittig dyrt egentlig. Så på kiwi i går at kjøttdeig fra First Price var omtrent én hel krone billigere enn vanlig kjøttdeig. Det er jo helt meningsløst...

Skrevet

Coop obs har det tilbudet noen ganger. 

Anonymkode: 61520...d5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Coop obs har det tilbudet noen ganger. 

Anonymkode: 61520...d5d

Min erfaring er at den kjøttdeigen som de har på tilbud på Coop er både full av vann og fett og salt. Alt vannet ser man i panna når man prøver å steke kjøttdeigen. Den blir jo kokt i stedet, pga alt vannet som renner ut av kjøttdeigen.

Anonymkode: c8cb2...059

Skrevet

Av alle butikker jeg er innom virker det som at det er coop obs! som har oftest tilbud på kjøttdeig typ (3/4/5 for hundre) lokketilbud da alt er litt dyrere enn på rema 1000/kiwi/osv.

Anonymkode: 0707c...741

Skrevet
EndaEnGang skrev (7 timer siden):

Pleier å kjøpe 3 for 100 på Coop obs, men det er sjeldent de har tilbudet nå synes jeg. Kjøper alltid store mengder når jeg først kan, også klemmer jeg dem flat i fryseposer og stabler det inn i fryseren.

Kjøttdeig er vanvittig dyrt egentlig. Så på kiwi i går at kjøttdeig fra First Price var omtrent én hel krone billigere enn vanlig kjøttdeig. Det er jo helt meningsløst...

meningsløst og kynisk av de å ikke sette ned prisene på mat nå under korona! de skal søren meg ikke komme her å grine etter oss når grensene åpner igjen, for d kan de takke seg selv for!!:kjefte:

Anonymkode: 9f400...ec6

• Liker 2
Skrevet

Kjenner at jeg gleder meg til å handle i Sverige igjen. Ikke bare er kjøttdeigen billigere, jeg tør påstå at den er bedre også. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...