Gå til innhold

Sliter skikkelig med brudd et halvt år etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble gått fra, han skulle være mannen i mitt liv, faren til mine barn, jeg har aldri møtt noen som han. Vi hadde et fantastisk forhold og elsket hverandre, men han ble usikker og bestemte seg for å gå. Han virket angrende i månedsvis, men jeg holdt meg unna siden han gjorde det slutt. En periode virket han VELDIG angrende, og jeg fikk veldig falske forhåpninger om at vi komme til å finne tilbake. Så sa han at han følte bruddet hadde endret alt mellom oss og at det aldri ville bli det samme igjen. Så sluttet vi å snakke igjen.

Nå har det gått en ny måned med taushet, og jeg savner han så inderlig. Sorgen over alt jeg har mistet er så stor, og hele tiden er det små ting jeg tenker på som jeg ikke orker å miste. Det har lettet litt å vite at han heller ikke har hatt det lett, og har slitt med kjærlighetssorg i etterkant.

Nå virker det imidlertid som han virkelig har bestemt seg. Han har avfulgt meg i noen sosiale medier, og begynt å snakke med noen nye jenter. Jeg føler meg så utrolig tom, og ensom, og føler at jeg har mistet hele fremtiden min. Vi var sammen i åtte år, og jeg føler at hele livet mitt har vært med han. Ingenting betyr noe for meg lenger, og jeg sliter fryktelig med depresjon i etterkant av bruddet. Samt utrolig frykt for at han går videre. Alt jeg vil er å sende han melding, men jeg gjør selvfølgelig ikke det. 

Merker at han ikke lenger føler på det samme savnet etter meg som tidligere, og det er så utrolig vondt at han har begynt å komme seg videre. Nå er vi ikke lenger "sammen i sorgen", nå er det bare meg. Jeg har virkelig ikke lyst til å finne en ny. Dette skulle jo være min mann! Lenge håpet jeg vi skulle finne sammen igjen, men nå føles det som at det har gått "for langt" i prosessen til at vi kan finne tilbake. Alt er ødelagt som han sa. Maktbalansen vil aldri bli den samme igjen, fordi det blir jeg som ber om å få han tilbake ikke motsatt. Han har kommet for langt.

Trodde virkelig tiden skulle hjelpe, men det har den ikke gjort. Det føles ikke lenger nytt, det føles fjernt, men sorgen og depresjonen er minst like stor. Føles som jeg aldri skal føle noen ekte og ordentlig glede igjen, føles som om jeg har mistet en del av meg selv. 

Anonymkode: 6d92a...8a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 mnd er kort tid etter et brudd, særlig etter 8 år. Er ikke noe rart i å bruke mer tid på å falle til ro som singel. 

Anonymkode: b9205...3e4

• Liker 4
Skrevet

*gråter* FY faen det traff i magen, kjente meg igjen i følelsene, situasjonen, savnet, man ønsker bare at man dør vekk, ord som ALDRI, og BESTANDIG, nei nå gråter jeg meg ferdig og det er bare 4 timer til  å ringe videomessenger å vekke Kat. 

Nå må jeg sove... Takk for alle innlegg og delingen av følelsene deres. 

Anonymkode: 61a9d...2cb

Skrevet

6 måneder er ingenting for noe som skulle vare et helt liv. Føler med deg.

Anonymkode: 15fd3...55f

• Liker 5
Skrevet

Den beste måten å komme over noen på, er å ligge med en annen. Tørk tårene og ordne deg et ligg! 

• Liker 2
Skrevet

Ville bare si at jeg føler med deg.. Har "bare" gått 4 mnd her men jeg er helt knust. Føler meg ikke som meg selv.

Er ikke enig i det der "ligg med noen andre" som noen foreslår. Det ville ikke funket for meg. Jeg hadde følt meg lei meg og ikke fått noe ut av det. Men hver sin smak såklart.

Men er du sikker på du ikke kan sende melding/ta en prat? Bare for å være 100% sikker på at det ikke er noen mulighet?

Anonymkode: 4d2b9...21f

• Liker 1
Skrevet

Et halvt år er for kort tid. Jeg har vært alene i 2,5 år etter et forhold/ekteskap som varte i til sammen 18 år og sliter, enda. Du skal igjennom flere faser før du kan reise deg opp å gå videre. Dette klarer du❤️

Anonymkode: 9b277...667

• Liker 4
Skrevet

Vurderer å ta kontakt selv om jeg føler meg skikkelig patetisk, spesielt siden jeg vet han snakker med ny jente. Sliter skikkelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vurderer å ta kontakt selv om jeg føler meg skikkelig patetisk, spesielt siden jeg vet han snakker med ny jente. Sliter skikkelig.

Uff.. skjønner :( Men «snakker med» er vel ikke så alvorlig? Kanskje du angrer dersom du ikke prøver? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Uff.. skjønner :( Men «snakker med» er vel ikke så alvorlig? Kanskje du angrer dersom du ikke prøver? 

Skal prøve... Men ser han er aktiv på snapchat kontinuerlig i timesvis, så har en dårlig magefølelse siden han er så ivrig.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skal prøve... Men ser han er aktiv på snapchat kontinuerlig i timesvis, så har en dårlig magefølelse siden han er så ivrig.. 

Hvordan kan du se at han er aktiv i timesvis på Snapchat?

Anonymkode: 2b43a...afe

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan kan du se at han er aktiv i timesvis på Snapchat?

Anonymkode: 2b43a...afe

Snapscoren + aktivitet på snapmap. Ser han er pålogget med veldig få minutters mellomrom, og scoren går opp 2 poeng av gangen (at han mottar én og sender én). Lett å se at han har en pågående samtale

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Snapscoren + aktivitet på snapmap. Ser han er pålogget med veldig få minutters mellomrom, og scoren går opp 2 poeng av gangen (at han mottar én og sender én). Lett å se at han har en pågående samtale

Så du er på Snap i timevis av gangen selv og sjekker ham hele tida 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så du er på Snap i timevis av gangen selv og sjekker ham hele tida 

Det stemmer. Regner med å bli dømt her for det, men det er sannheten. Jeg klarer ikke la vær å følge panisk med, fordi jeg er så redd for å bli overrasket med forferdelige nyheter. Jeg tenker å ta kontakt med han i kveld. 

Håper jeg tar feil og at det ikke bare er dans på roser for han heller, og at han savner meg 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det stemmer. Regner med å bli dømt her for det, men det er sannheten. Jeg klarer ikke la vær å følge panisk med, fordi jeg er så redd for å bli overrasket med forferdelige nyheter.

Jeg hadde en periode sånn med en eks. Var før Snap, men jeg leste ofte en tidligere variant av sosiale medier. Kjenner igjen den redselen for å få vite dårlige nyheter for seint. Men jo mer jeg fikk vite, jo mer stressa blei jeg.

Så etterhvert klarte jeg å sjekke litt sjeldnere. Å akseptere den forsinkelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...