AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Trenger hjelp!! Jeg bruker ikke bitcoin men fikk det i gave for noen år siden. Jeg kom på at jeg hadde litt og ser det har økt. Hvordan tar jeg dette ut? Jeg kan ingenting om dette... Anonymkode: 4d04b...082
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Tough cookie skrev (Akkurat nå): Google Finner ikke noe som forklarer godt nok. Anonymkode: 4d04b...082
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Det kommer ann på hvor dine bitcoin er oppbevart i dag. Dersom bitcoin i dag ligger på din egen wallet er nok enkleste å åpne en konto f.eks. på norske miraiex.com. Da kan du overføre bitcoin fra din wallet til miraiex, selge bitcoin og overføre beløpet til din bankkonto. Dersom bitcoin ligger lagret på en eller annen kryptobørs kan du enten overføre bitcoin til miraiex eller du kan selge bitcoin på den børsen de ligger og deretter overføre til bankkonto. Anonymkode: 5ff12...74d
trin3 Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 10.18): Det kommer ann på hvor dine bitcoin er oppbevart i dag. Dersom bitcoin i dag ligger på din egen wallet er nok enkleste å åpne en konto f.eks. på norske miraiex.com. Da kan du overføre bitcoin fra din wallet til miraiex, selge bitcoin og overføre beløpet til din bankkonto. Dersom bitcoin ligger lagret på en eller annen kryptobørs kan du enten overføre bitcoin til miraiex eller du kan selge bitcoin på den børsen de ligger og deretter overføre til bankkonto. Anonymkode: 5ff12...74d Stemmer, håper du har tilgang til walleten din fremdeles. Miraiex er norsk kryptovalutabørs, og den er regulert av Finanstilsynet. Så det er nok det enkleste valget. Endret 14. mars 2021 av trin3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå