Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp!! Jeg bruker ikke bitcoin men fikk det i gave for noen år siden. Jeg kom på at jeg hadde litt og ser det har økt. Hvordan tar jeg dette ut? Jeg kan ingenting om dette... 

Anonymkode: 4d04b...082

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google 

Skrevet
Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Google 

Finner ikke noe som forklarer godt nok.

Anonymkode: 4d04b...082

Skrevet

Det kommer ann på hvor dine bitcoin er oppbevart i dag.

Dersom bitcoin i dag ligger på din egen wallet er nok enkleste å åpne en konto f.eks. på norske miraiex.com. Da kan du overføre bitcoin fra din wallet til miraiex, selge bitcoin og overføre beløpet til din bankkonto.

Dersom bitcoin ligger lagret på en eller annen kryptobørs kan du enten overføre bitcoin til miraiex eller du kan selge bitcoin på den børsen de ligger og deretter overføre til bankkonto.

Anonymkode: 5ff12...74d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 10.18):

Det kommer ann på hvor dine bitcoin er oppbevart i dag.

Dersom bitcoin i dag ligger på din egen wallet er nok enkleste å åpne en konto f.eks. på norske miraiex.com. Da kan du overføre bitcoin fra din wallet til miraiex, selge bitcoin og overføre beløpet til din bankkonto.

Dersom bitcoin ligger lagret på en eller annen kryptobørs kan du enten overføre bitcoin til miraiex eller du kan selge bitcoin på den børsen de ligger og deretter overføre til bankkonto.

Anonymkode: 5ff12...74d

Stemmer, håper du har tilgang til walleten din fremdeles. Miraiex er norsk kryptovalutabørs, og den er regulert av Finanstilsynet. Så det er nok det enkleste valget.

Endret av trin3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...