AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #1 Skrevet 26. januar 2021 Noen her som kan bekrefte dette? Datet en astrolog som mente at løven søkte etter en skorpion. Aldri datet en skorpion tror jeg 🙃 Anonymkode: d3202...e14
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Skrevet 26. januar 2021 Jeg er løve og er sammen med en skorpion, men er skeptisk til horoskop da. Vi har vel vært sammen nærmere 6 år nå, mye passion - på godt og vondt. Anonymkode: 6bcbd...eca
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Det blir hvertfall ikke kjedelig 😜 Anonymkode: 20a03...556
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Er selv løve og hadde ett forhold til en mann som var født i skorpionen. Intenst, lidenskapelig og fantastisk sex. Vi er ikke sammen nå, men han oppsøker meg stadig vekk, og jeg må si at som løve, elsker jeg oppmerksomheten og bekreftelsen det gir. Anonymkode: 1cf10...28e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er selv løve og hadde ett forhold til en mann som var født i skorpionen. Intenst, lidenskapelig og fantastisk sex. Vi er ikke sammen nå, men han oppsøker meg stadig vekk, og jeg må si at som løve, elsker jeg oppmerksomheten og bekreftelsen det gir. Anonymkode: 1cf10...28e Vi fikk aldri vært i ett ordentlig forhold, så hvordan det hadde blitt, vet jeg ikke. Men vi var like på de viktige tingene, han var flink til å bekrefte meg, og dom løve liker man jo oppmerksomhet. Jeg har en godhet og varme som jeg vet han satt veldig pris på, men dessverre er han litt ambivalent i hva han vil. Likevel jakter han fortsatt etter meg og klarer ikke gi slipp. Tror ett forhold mellom oss hadde vært veldig, veldig bra. Jeg trenger hans lidenskap, bekreftelse og smiger, mens han trenger min varme, forståelse og godhet. Anonymkode: 1cf10...28e
Gjest NoDiablo Skrevet 26. januar 2021 #6 Skrevet 26. januar 2021 Løve her, skeptisk til horoskop. Men kan ikke fornekte at mine fire skorpioner i livet hadde lidenskap og heftig sex til felles. Det var ikke noe jeg jaktet på. Bare skjedde tilfeldig (tror jeg). Min nåværende, den fjerde skorpionen i rekken passer meg så mye bedre enn de øvrige. Jeg synes hun har lite annet til felles med de andre, så det er nok store variasjoner blant skorpioner (mennesker) også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå