AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 De hang litt sammen for en del år siden, men er fremdeles venner på facebook. Nå har kjæresten lyst å offentliggjøre forholdet på Facebook, men jeg vil ikke. Er så redd denne bekjente/kompisen skal ta kontakt og fortelle kjæresten min at vi har ligget sammen før, slik at kjæresten slår opp med meg. Har også noia for å bli lagt ut bilder av meg og kjæresten sammen. Er så redd han skal ødelegge. Hvordan skal jeg håndtere dette? Vet det er lite sannsynlig at noen tar kontakt bare for å informere om dette, men man vet jo aldri... Anonymkode: 13fbd...dd7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Hæ? Du vil jo ikke være sammen med noen som avslutter et forhold på grunn av noen du hadde sex med før dere ble sammen? Problemstillingen er uforståelig. Anonymkode: 0ccdd...0cf 27
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 Si det til kjæresten din. Så får han vite det fra deg og ikke noen andre. Regner med at dette skjedde før du møtte kjæresten din? Det kan hende han vet det allerede? Anonymkode: be485...08c 11
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hæ? Du vil jo ikke være sammen med noen som avslutter et forhold på grunn av noen du hadde sex med før dere ble sammen? Problemstillingen er uforståelig. Anonymkode: 0ccdd...0cf Har fått veldig inntrykk av at de aller fleste menn ville avsluttet på grunn av det, av prinsipp. AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Si det til kjæresten din. Så får han vite det fra deg og ikke noen andre. Regner med at dette skjedde før du møtte kjæresten din? Det kan hende han vet det allerede? Anonymkode: be485...08c Jeg vet ikke hvordan jeg kan si det uten at det blir rart og unaturlig? Ja selvfølgelig, det er flere år siden. Nei, de har ikke hatt kontakt på veldig mange år så han vet det ikke. Ts Anonymkode: 13fbd...dd7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 Min søster har lagt med mannen til sin bestevenninne. Alle parter vet om det. Men det spiller ingen rolle for det skjedde før de ble sammen. Anonymkode: f2dc6...efa 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #6 Skrevet 25. januar 2021 Hæ? Hvorfor er dette et problem? Du har vel ikke sagt at du var jomfru? Hvorfor skulle han fortelle kjæresten din om det? Hvis ei perifer venninne av deg blir sammen med denne fyren, kommer du da til å fortelle henne at du har ligget med han? Forventer du at kjæresten din forteller deg det hvis det viser seg at du kjenner ei han har ligget med for flere år siden? Og hvis kjæresten din får vite det en eller annen gang, hva er problemet? Man er ikke utro mot noen for å ha hatt et sexliv før. Anonymkode: 5ad12...08e 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har fått veldig inntrykk av at de aller fleste menn ville avsluttet på grunn av det, av prinsipp. Jeg vet ikke hvordan jeg kan si det uten at det blir rart og unaturlig? Ja selvfølgelig, det er flere år siden. Nei, de har ikke hatt kontakt på veldig mange år så han vet det ikke. Ts Anonymkode: 13fbd...dd7 Tror jeg bare hadde latt være å si noe, og hvis det kommer opp så sier du bare at "herlighet, det er så lenge siden at det har jeg ikke tenkt noe særlig på før du nevnte at du vil offenliggjøre oss på FB" Gjør det til noe "ufarlig" hvis du tenker at han er en sjalu type. Anonymkode: be485...08c 11
Tuttifrutti843950 Skrevet 25. januar 2021 #8 Skrevet 25. januar 2021 De har jo ikke kontakt lenger, så sjansen er minimal for at denne gamle kompisen skal si noe, slapp av. Og ikke si noe om det til typen din 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #9 Skrevet 25. januar 2021 Når jeg ble sammen med typen oppdaget jeg at en kollega av han (han jobber ikke der nå lenger) var en jeg hadde ligget med i studietiden. De var kun jobbvenner, hang ikke på privaten så jeg møtte han jo ikke igjen. Men de var venner på FB. Jeg nevnte til typen at ja han kjente jeg vi studerte sammen før, men ikke at vi hadde hooka sa jeg ikke noe om. Han pleide og like parbilder av oss på FB til og med og hadde sagt at han kjente meg fra studier til typen og så hyggeli det var at vi var sammen, men sa selvfølgelig ikke at vi hadde hatt sex! Hvorfor skulle han gjort det og laget kvalme? Folk gjør ikke sånt, spesielt ikke menn som er mindre bitchy og sjalu enn damer.. Anonymkode: 4fdc4...c19 14
Vampira Skrevet 26. januar 2021 #10 Skrevet 26. januar 2021 Hvis de ikke engang treffes lenger, er neppe det noe du trenger å bekymre deg for. 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #11 Skrevet 26. januar 2021 Du overtenker. Om han skulle si det til kjæresten din, er han en idiot... Ikke si noe til kjæresten din. Anonymkode: 83c72...30c 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #12 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har fått veldig inntrykk av at de aller fleste menn ville avsluttet på grunn av det, av prinsipp. Jeg vet ikke hvordan jeg kan si det uten at det blir rart og unaturlig? Ja selvfølgelig, det er flere år siden. Nei, de har ikke hatt kontakt på veldig mange år så han vet det ikke. Ts Anonymkode: 13fbd...dd7 Menn vil avlsutte forhold fordi man tidligere har hatt sex med andre?? Anonymkode: 27f7c...062 1
Hannah80 Skrevet 26. januar 2021 #13 Skrevet 26. januar 2021 Så mye rart folk klarer å problematisere. 3
nomore82 Skrevet 26. januar 2021 #14 Skrevet 26. januar 2021 Enten så aksepterer du det, forteller det til typen eller så vil vi om noen dager/uker se en tråd her med tittel «Samboer vil ikke at vi er offentlige på sosiale medier og nå mistenker jeg at hun er utro». 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #15 Skrevet 26. januar 2021 Det kan hende at det er et større «problem» for han at du ikke ønsker å anerkjenne han som kjæreste på sosiale media, enn at du en gang i tiden har hatt sex med en han vet hvem er. Man må slutte å blåse opp ting uten grunn. Dersom du vil ha denne mannen som kjæreste, så skal du ikke være redd for sånt. Sikker på at det er det egentlige problemet ditt? Anonymkode: 9b5a0...808 10
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #16 Skrevet 26. januar 2021 Hadde aldri falt meg inn å ta kontakt med ei tidligere venninne og sagt: "Hei, lenge siden sist. Gratulerer med ny kjæreste. BTW vi låg sammen i 2009"..... Trur du stresser over en situasjon som aldri kommer til å havne i. Alle har en fortid, så med mindre han spør så ville jeg ha holdt det for meg selv. Anonymkode: 47139...8a0 14
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #17 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde aldri falt meg inn å ta kontakt med ei tidligere venninne og sagt: "Hei, lenge siden sist. Gratulerer med ny kjæreste. BTW vi låg sammen i 2009"..... Trur du stresser over en situasjon som aldri kommer til å havne i. Alle har en fortid, så med mindre han spør så ville jeg ha holdt det for meg selv. Anonymkode: 47139...8a0 Dette! De har ikke kontakt lenger. Denne fyren (som vel streng tatt ikke er en kompis) har ikke noe å tjene på å fortelle dette? Er han sint på deg for noe, og vil ønske å ødelegge for deg etter så mange år? Anonymkode: 3461f...aed 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #18 Skrevet 26. januar 2021 SKjønner bekymringen din, jeg krisemaksimerer og overtenker alt sånn jeg også. Men du burde si det selv, når det er såpass "Lite".. "vet du vil offentliggjøre det på facebook, og det vil jo jeg og! - men har stressa litt pga felles venner og historie osv, så vile bare si ifra til deg at du har en kompis på face som jeg datet før, sånn at du vet det " Anonymkode: 3fa83...9b1 3
Tuttifrutti843950 Skrevet 26. januar 2021 #19 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): SKjønner bekymringen din, jeg krisemaksimerer og overtenker alt sånn jeg også. Men du burde si det selv, når det er såpass "Lite".. "vet du vil offentliggjøre det på facebook, og det vil jo jeg og! - men har stressa litt pga felles venner og historie osv, så vile bare si ifra til deg at du har en kompis på face som jeg datet før, sånn at du vet det " Anonymkode: 3fa83...9b1 For et idiotisk råd....🤦🏻♀️
mlifjeld Skrevet 26. januar 2021 #20 Skrevet 26. januar 2021 (endret) Tror nok heller du skyter deg i foten ved å ikke bli offentlige. Det at du har ligget med en bekjent av han som han ikke har kontakt med lenger er virkelig ikke et problem. Ingen mennesker er så ødelagte at de sender melding til en bekjent de ikke har snakket med på årevis bare for å si at de har liggi med den nye dama hans. Det kommer ikke til å skje!! Det som faktisk er et problem er at typen din kanskje nå tror at du skammer seg over han siden du ikke vil at vennene dine på Facebook skal se du har kjæreste. Han er tydlugvis stolt av deg, men for han virker det nok rart og sikkert sårende at du ikke vil vise han frem.. Kan også hende at han da begynner å tro at du ikke vil bli offentlige fordi du også holder på med noen andre. Så det eneste du får ut av det er å såre han og gjøre hav usikker på forholdet.. Endret 26. januar 2021 av mlifjeld 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå