Vinterkald Skrevet 25. januar 2021 #1 Del Skrevet 25. januar 2021 Hei. Jeg vurderer sterkt å operere nesen min, dette er noe jeg har tenkt på helt siden jeg gikk i 5-6. klasse, altså jeg har tenkt på det lenge (+10 år). Jeg har lest om neseplastikk siden jeg var 16 år, og tenker at jeg nå burde gjøre det! 😌 I den forbindelsen lurer jeg på om du har erfaringer du kan dele med meg, og gjerne tips til kirurg? Jeg har lest meg opp og ned på ulike sider og forum, og heller mot NIMO klinikken som ligger i Drammen. Men samtidig så ser jeg at dr. Haug (som er kirurg der) har fått vekslende omtaler, hvor de dårlige er noen år gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #2 Del Skrevet 26. januar 2021 Hei. Jeg har vært på NIMO klinikken og er utrolig fornøyd. Beste valget jeg har tatt, og jeg har blitt så godt tatt vare på hele veien. Oppfølging i etterkant har vært fantastisk, og jeg har følt meg veldig trygg. Dr. Haug skjønte akkurat hva jeg ønsket, ga gode råd og et perfekt resultat for meg. Endelig kan jeg gå ut uten å være sjenert for nesen min, men faktisk ville vise den frem. Han er veldig trygg og dyktig plastikk kirurg. Jeg ville ikke gått til noen annen kirurg. Sykepleierne som hjelper til gjør også hele prosessen så behagelig. Klinikken er moderne og behagelig, og jeg våknet opp uten smerte i en varm seng. Anbefales på det sterkeste! Anonymkode: db4b5...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterkald Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei. Jeg har vært på NIMO klinikken og er utrolig fornøyd. Beste valget jeg har tatt, og jeg har blitt så godt tatt vare på hele veien. Oppfølging i etterkant har vært fantastisk, og jeg har følt meg veldig trygg. Dr. Haug skjønte akkurat hva jeg ønsket, ga gode råd og et perfekt resultat for meg. Endelig kan jeg gå ut uten å være sjenert for nesen min, men faktisk ville vise den frem. Han er veldig trygg og dyktig plastikk kirurg. Jeg ville ikke gått til noen annen kirurg. Sykepleierne som hjelper til gjør også hele prosessen så behagelig. Klinikken er moderne og behagelig, og jeg våknet opp uten smerte i en varm seng. Anbefales på det sterkeste! Anonymkode: db4b5...50f Takk for at du delte! ❤️ Er det lenge siden du var der? Og kan jeg spørre hva du gjorde med nesen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg har hørt mye bra om Dr. haug 😊 Men jeg ville mye heller anbefale deg Dr. Westvik på Cosmo Clinic 😊 Anonymkode: fc084...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg stoler kun på Fornebuklinikken i Norge. De har gode og erfarne leger. De tilbyr også mye mer garanti enn det de andre klinikkene tilbyr. Jeg tok ikke neseoparasjon der, men silikonpupper. Anonymkode: 8fa38...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #6 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg stoler kun på Fornebuklinikken i Norge. De har gode og erfarne leger. De tilbyr også mye mer garanti enn det de andre klinikkene tilbyr. Jeg tok ikke neseoparasjon der, men silikonpupper. Anonymkode: 8fa38...e4c Ble du fornøyd med resultatet? Hvordan ble arrene? Anonymkode: 6112f...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #7 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har hørt mye bra om Dr. haug 😊 Men jeg ville mye heller anbefale deg Dr. Westvik på Cosmo Clinic 😊 Anonymkode: fc084...c88 Jeg har også hørt westvik er best på neser. Anonymkode: 6112f...f0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #8 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg stoler kun på Fornebuklinikken i Norge. De har gode og erfarne leger. De tilbyr også mye mer garanti enn det de andre klinikkene tilbyr. Jeg tok ikke neseoparasjon der, men silikonpupper. Anonymkode: 8fa38...e4c Cosmo clinic som også en nevnte her er også en av de beste klinikkene vet jeg. Har operert meg der selv hos Tomm Bjerke (Kinnimplantater) og på akademikliniken i Oslo hos Mette Haga. Det er to gode klinikker og to utrolig dyktige kirurger begge to! Ville nok ikke valgt Mette Haga til neseplastikk da. Anonymkode: 6112f...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #9 Del Skrevet 27. januar 2021 Bjørn Tvedt hos Akademiklinikken opererte min nese, er helt utrolig fornøyd. Ble tatt veldig godt vare på av både pleiere og kirurg både før operasjonen og i oppfølgingen etterpå. Bjørn er imøtekommende og hyggelig og så med en gang hva som burde gjøres under konsultasjonen. Han er virkelig en kunstner, nesa er helt perfekt og ser naturlig ut. Anbefales på det varmeste Anonymkode: 67320...e1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #10 Del Skrevet 27. januar 2021 Bare så du vet at ting kan gå galt. Viktig å gjøre research! Anonymkode: ae368...c71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterkald Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Bjørn Tvedt hos Akademiklinikken opererte min nese, er helt utrolig fornøyd. Ble tatt veldig godt vare på av både pleiere og kirurg både før operasjonen og i oppfølgingen etterpå. Bjørn er imøtekommende og hyggelig og så med en gang hva som burde gjøres under konsultasjonen. Han er virkelig en kunstner, nesa er helt perfekt og ser naturlig ut. Anbefales på det varmeste Anonymkode: 67320...e1a Kan jeg få spørre hva du gjorde med nesen din? Og er det lenge siden du opererte den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SJRB Skrevet 30. januar 2021 #12 Del Skrevet 30. januar 2021 Jeg er operert av Morten Haug i 2015. Filet ned neseryggen. Neseryggen ser fin ut men nesetippen har droppet veldig og henger rett og slett nå:/ jeg spurte om dette før operasjonen og han sa at det ikke ville være noe prob. Jeg må nå operere tippen men er veldig i tvil om jeg tørr å gjøre det i Norge. Haug var veldig ærlig mtp resultat ellers, og når jeg spurte om å evnt operere nesetippen sa han at han ikke kunne garantere resultatet der og at de fleste kirurger i Norge ikke var så flinke på dette. Derfor håpet jeg han hadde rett om at tippen ikke ville droppe. Den droppet etter ca 1-2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterkald Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 30. januar 2021 SJRB skrev (2 timer siden): Jeg er operert av Morten Haug i 2015. Filet ned neseryggen. Neseryggen ser fin ut men nesetippen har droppet veldig og henger rett og slett nå:/ jeg spurte om dette før operasjonen og han sa at det ikke ville være noe prob. Jeg må nå operere tippen men er veldig i tvil om jeg tørr å gjøre det i Norge. Haug var veldig ærlig mtp resultat ellers, og når jeg spurte om å evnt operere nesetippen sa han at han ikke kunne garantere resultatet der og at de fleste kirurger i Norge ikke var så flinke på dette. Derfor håpet jeg han hadde rett om at tippen ikke ville droppe. Den droppet etter ca 1-2 år. Åh så kjipt 😕 Jeg tenker å kun file ned neseryggen, og ikke gjøre noe med tippen (med mindre det er nødvendig). Men er du ellers fornøyd med han? Jeg har lest vekslende tilbakemeldinger på han på legelisten, noe som gjør meg usikker.. Kirurgen på Akademiklinikken har bare fått positive tilbakemeldinger, så jeg skal også dit på konsultasjon. Kanskje du kan få en konsultasjon der, du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SJRB Skrevet 31. januar 2021 #14 Del Skrevet 31. januar 2021 Vinterkald skrev (På 30.1.2021 den 17.31): Åh så kjipt 😕 Jeg tenker å kun file ned neseryggen, og ikke gjøre noe med tippen (med mindre det er nødvendig). Men er du ellers fornøyd med han? Jeg har lest vekslende tilbakemeldinger på han på legelisten, noe som gjør meg usikker.. Kirurgen på Akademiklinikken har bare fått positive tilbakemeldinger, så jeg skal også dit på konsultasjon. Kanskje du kan få en konsultasjon der, du også? Hei:) Jeg var fornøyd med at han var ærlig om at han ikke kunne garantere utfallet av en evnt nesetipp korrigering hos meg. Han virket ærlig og realistisk. 3D bildene ble ganske identiske med resultatet bortsett fra droppet av tippen som kom senere. Det jeg har lært i ettertid er at erfarne nesekirurger stiver opp tippen med brusk eller bein slik at den ikke dropper etterpå. Er jo dette som skjer med hele aldringsprosessen i ansiktet, at beinstruktur forsvinner med årene og huden vil derfor henge. Samme skjer når du fjerner nesebein, da vil det bli overskuddshud. Så velg en kirurg som adresserer dette. Personlig hadde jeg ikke operert hos ham igjen. Jeg hadde vurdert Westvik eller operasjon i Tyskland eller USA. Det er en tysk kirurg som heter Gossner som er kjempeflink og flere i USA, bla en som legger ut en del på insta, han heter Dr Richard Reich. Jeg kommer til å ta en konsultasjon hos Westvik, om jeg blir usikker på ham eller ikke får se før etter bilder som kan relatere til meg så drar nok jeg til USA eller Tyskland da jeg er livredd for å få oppstoppernese eller sånne trekantformede nesebor. Jeg har vært hos Bjørn Tvedt på Akademiklinikken. Han ville ikke endre på neseborene, kun sette en plate i tuppen av nesa og tippe den opp, ble skikkelig oppstopper nese så jeg sa at jeg ikke ville ha det, og han så ingen annen løsning. Men Bjørn er også ærlig, noe jeg liker. Hadde god kjemi med ham. Men jeg har nok ikke den letteste nesa heller. Jeg har forresten tatt bukplastikk der hos Mette Haga der, sykt fin opplevelse, ble så godt i varetatt både før og etter så sånn sett kan jeg virkelig anbefale Akademiklinikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterkald Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 1. februar 2021 SJRB skrev (19 timer siden): Hei:) Jeg var fornøyd med at han var ærlig om at han ikke kunne garantere utfallet av en evnt nesetipp korrigering hos meg. Han virket ærlig og realistisk. 3D bildene ble ganske identiske med resultatet bortsett fra droppet av tippen som kom senere. Det jeg har lært i ettertid er at erfarne nesekirurger stiver opp tippen med brusk eller bein slik at den ikke dropper etterpå. Er jo dette som skjer med hele aldringsprosessen i ansiktet, at beinstruktur forsvinner med årene og huden vil derfor henge. Samme skjer når du fjerner nesebein, da vil det bli overskuddshud. Så velg en kirurg som adresserer dette. Personlig hadde jeg ikke operert hos ham igjen. Jeg hadde vurdert Westvik eller operasjon i Tyskland eller USA. Det er en tysk kirurg som heter Gossner som er kjempeflink og flere i USA, bla en som legger ut en del på insta, han heter Dr Richard Reich. Jeg kommer til å ta en konsultasjon hos Westvik, om jeg blir usikker på ham eller ikke får se før etter bilder som kan relatere til meg så drar nok jeg til USA eller Tyskland da jeg er livredd for å få oppstoppernese eller sånne trekantformede nesebor. Jeg har vært hos Bjørn Tvedt på Akademiklinikken. Han ville ikke endre på neseborene, kun sette en plate i tuppen av nesa og tippe den opp, ble skikkelig oppstopper nese så jeg sa at jeg ikke ville ha det, og han så ingen annen løsning. Men Bjørn er også ærlig, noe jeg liker. Hadde god kjemi med ham. Men jeg har nok ikke den letteste nesa heller. Jeg har forresten tatt bukplastikk der hos Mette Haga der, sykt fin opplevelse, ble så godt i varetatt både før og etter så sånn sett kan jeg virkelig anbefale Akademiklinikken. Så godt å høre! Takk for informerende respons ❤️ Jeg skulle også gjerne dratt til USA/Tyskland til slike kirurger som man har sett gjør en god jobb (mtp. bilder de legger ut osv.) men det kan jeg dessverre ikke ta meg råd til. I tillegg så vil jeg ikke vente så mye lenger (da mtp. covid og restriksjoner), men jeg skjønner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SJRB Skrevet 1. februar 2021 #16 Del Skrevet 1. februar 2021 Vinterkald skrev (4 timer siden): Så godt å høre! Takk for informerende respons ❤️ Jeg skulle også gjerne dratt til USA/Tyskland til slike kirurger som man har sett gjør en god jobb (mtp. bilder de legger ut osv.) men det kan jeg dessverre ikke ta meg råd til. I tillegg så vil jeg ikke vente så mye lenger (da mtp. covid og restriksjoner), men jeg skjønner deg! Bare hyggelig❤️ Hadde jeg hatt mindre komplisert nese så hadde jeg nok tatt operasjon i Norge. Masse lykke til:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå