Gå til innhold

Premom, legge inn tester for avlesing - hvor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Under "Tests" er det flere faner. Hvilken skal jeg legge inn bilde av strimmelen for avlesing og vurdering av LH-nivå? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 37de0...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller er det bare kjøpt versjon man kan gjøre det i? 

Anonymkode: 37de0...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du legger EL-testene under «others» (som jeg har pleid å gjøre) så får du dem ikke opp på charten. Så nå har jeg begynt å legge dem på «easy@home» i tillegg.

Anonymkode: 45179...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/26/2021 at 8:45 AM, AnonymBruker said:

Hvis du legger EL-testene under «others» (som jeg har pleid å gjøre) så får du dem ikke opp på charten. Så nå har jeg begynt å legge dem på «easy@home» i tillegg.

Rart, eg får dei opp på 'charten'. Mulig pga eg kun bruker others og hcg-fanene? Må innrømme eg trudde easy@home var eit spesifikt utelandsk merke, derfor valgte eg others, og sidan det funka godt nok har eg fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenTidligUte skrev (58 minutter siden):

Rart, eg får dei opp på 'charten'. Mulig pga eg kun bruker others og hcg-fanene? Må innrømme eg trudde easy@home var eit spesifikt utelandsk merke, derfor valgte eg others, og sidan det funka godt nok har eg fortsatt :)

Hm, rart! Jeg har tenkt det samme, og har derfor alltid brukt others, men har ikke fått noe i charten. Men har sett andre har fått det, derfor prøvde jeg de andre og fikk det da opp der. Kommer samme tall/vurdering på others/easy@home også, så det spiller egentlig liten rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Appen anbefaler å bruke Others med mindre du bruker el-test av merket EasyHome. Jeg får det også opp i chart🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...