AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Del Skrevet 25. januar 2021 Trener dere løping når dere har mensen? Bruker dere tampong, menskopp, bind? Hvordan fungerer det? Jeg ønsker egentlig å løpe regelmessig, men får nesten alltid et opphold når jeg har mensen... Synes det er ubehagelig å løpe med menskopp, selv om jeg ikke kjenner noe til den ellers i døgnet. Ender opp med å bare trene andre ting enn løping når jeg har mensen ☹️ Anonymkode: 3e5aa...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Del Skrevet 25. januar 2021 Løper som vanlig med tampong (setter den i rett før så det ikke "renner over"). Opplever at eventuelle smerter blir litt bedre når jeg trener. De gangene jeg har skikkelig krampe så dropper jeg trening. Men ikke hver syklus. Anonymkode: 8df1b...767 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 26. januar 2021 #3 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg løper også som vanlig med mensen. Bruker tampong og merker ikke noe forskjell fra om jeg ikke skulle hatt mensen. Kanskje du kan forsøke å løpe med tampong? De er jo litt mindre og vil kanskje ikke bli like ubehagelig som koppen? Eventuelt kan du bruke bind, men det kan jo fort bli litt vått og ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 26. januar 2021 #4 Del Skrevet 26. januar 2021 Eg spring som vanleg, eg. Merkar ingenting til menskoppen, og har som oftast inga treningsavbrot av at eg har mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Del Skrevet 26. januar 2021 Har også kopp, og merker ingenting når jeg jogger. Anonymkode: 67d84...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #6 Del Skrevet 26. januar 2021 Høres ut som om du kanskje har menskoppen litt feilplassert? Jeg løper akkurat som vanlig. Jeg bruker menskopp, og merker ingenting til den. Merker ikke noe til den når jeg trener kampsport eller styrke heller. Jeg løp også akkurat som vanlig før jeg fikk menskopp, da jeg løp med tampong. Eneste jeg ikke liker å løpe med er bind, for det ender alltid med lekkasjer, og at vingene lager gnagsår på innsiden av lårene :s Anonymkode: 1f819...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #7 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg løper som vanlig, med tampong. Mot slutten av mensen når tampong er ubehagelig pga lite blødning så bruker jeg et truseinnlegg uten vinger. Det er mer behagelig enn bind synes jeg, og går greit så lenge jeg skifter rett før og etter joggingen. Synes også det hjelper mot smerter! Løpingen altså Anonymkode: df493...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #8 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg har mensen nå, og løp for fem minutter siden. Bruker tampong, merker ikke noe til det. Tenker fysisk aktivitet bare er sunt under mensen 🙂 Anonymkode: 2254d...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #9 Del Skrevet 26. januar 2021 Det har jeg aldri tenkt over som et problem i det hele tatt🤷🏼♀️ Løper og trener styrke som vanlig, bruker bare tampong. Anonymkode: 6a706...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 28. januar 2021 #10 Del Skrevet 28. januar 2021 Bruker menskopp og løper eller trener styrke som vanlig. Har aldri opplevd den som et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #11 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg tar full pause fra alt de første tre dagene. Utenkelig for meg å gjøre noe annet enn evt rolig kort gåtur. Anonymkode: ba841...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #12 Del Skrevet 28. januar 2021 Trener uavhengig av mensen. Syns det letter på smerter første dagen også ☺️ Anonymkode: afc12...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå