AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 En liten spørrerunde. Hvordan var morkaken plassert under OUL? Og flyttet den på seg under svangerskapet? Anonymkode: 3b1cf...574
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Min lå foran og litt lavt ved åpning. Måtte inn på ultralyd i uke 32 for å sjekke at den hadde trekt seg oppover, noe den som oftest gjør etterhvert som livmor vokser. Det hadde den, så null problem. Anonymkode: d61aa...0ca
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 Min lå foran, men ikke langt ned så var ingen fare. Men de fulgte det opp mot slutten sånn tilfelle den hadde flyttet på seg. Anonymkode: 31e47...54c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 Lå på fremsiden, ikke foran åpning. Fikk ingen kommentarer eller ekstra sjekker. Fikk derimot stor blødning etter morkaken kom ut, hadde også rester etter fødsel. Aner ikke om plasseringen hadde noe å si eller om det hadde skjedd uansett. Anonymkode: 5feb7...529
Boblerone Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 Min lå foran åpningen, flyttet seg før fødsel og kunne føde vaginalt
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #6 Skrevet 25. januar 2021 Med de to eldste var den plassert bak. Med minste foran, men ikke foran åpningen. Har aldri vært snakk om noe sjekk for å se om den har flyttet seg med noen av mine, det er vel bare om den ligger foran åpningen man må sjekke nærmere fødselen. Anonymkode: df8a0...67e
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Skrevet 25. januar 2021 Jeg hadde morkaka på fremsiden med siste, det så de må alle ultralydene og det var det ikke noe spesielt med (utover at jeg kjente lite liv pga det). Under og etter fødselen blødde jeg veldig lite,nesten ingenting. Men tok nesten en halvtime etter fødselen før morkaka løsna. På TUL var morkaka igjen på fremsiden, så regner med den holder seg der denne gangen også. Anonymkode: 72a2b...c89
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #8 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Min lå foran og litt lavt ved åpning. Måtte inn på ultralyd i uke 32 for å sjekke at den hadde trekt seg oppover, noe den som oftest gjør etterhvert som livmor vokser. Det hadde den, så null problem. Anonymkode: d61aa...0ca Akkurat det samme her👌 Anonymkode: f168f...a41
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #9 Skrevet 25. januar 2021 Med første lå den bak. Nå ligger den fremme. Var litt usikker på om den dekket for åpningen, så var inne igjen til sjekk noen uker senere. Da var alt fint. Anonymkode: e0832...715
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå