AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 De små dunkene som kommer nede i magen. Jeg syns det er ekkelt. Det er ikke vondt eller noe, men får en rar følelse i kroppen. Jeg liker det ikke noe særlig og føler dette er feil. Alle sier det er fantastisk og jeg syns bare det er ubehagelig. Flere? Anonymkode: 0c06d...092
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Ja, skjønner ikke folk som syns det er så sykt koselig. Mer plagsomt. Dytter på blæren så jeg må tisse hele tiden. Men gleder meg til han blir født og kan bevege seg på utsiden av magen! Anonymkode: af96d...beb
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 Bare vent til du er i uke 38 og den sparker redd i ribbeina. Anonymkode: 4f3dd...97b 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Bare vent til du er i uke 38 og den sparker redd i ribbeina. Anonymkode: 4f3dd...97b Jeg har to barn og har aldri blitt sparket i ribbeina. Ts: Det er nok mange som føler det sånn, men det snakkes ikke høyt om. Akkurat som oss som ikke følte den store kjærligheten til babyen etter fødsel. Det er liksom «feil» å føle det sånn, men det er det mange som gjør 😊 Kan hende det endrer seg når sparkene forandrer seg også. Anonymkode: 4588a...a08 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 Ja det kan være litt ekkelt og alienaktig. Anonymkode: e1de4...d49 1
RockyRose Skrevet 25. januar 2021 #6 Skrevet 25. januar 2021 Syns det er verre når min hikkar. Såå irriterande og ekkelt 😂
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Skrevet 25. januar 2021 Er du førstegangs? Synes selv det var syyyykt ekkelt i starten. Som en levende ål som kveilet seg inni der. Første gang jeg kjente tydelig at det var bevegelse (og ikke luft) fikk jeg skikkelig adrenalinkick i hele kroppen og skvatt opp av stolen. Nærmer meg slutten av 3 trimester, og er blitt så vandt til sparkene og bevegelsene at det ikke er ekkelt lenger. Men de kan være ubehagelige og vonde. Anonymkode: 001e2...128 1
Maleficenta Skrevet 25. januar 2021 #8 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): De små dunkene som kommer nede i magen. Jeg syns det er ekkelt. Det er ikke vondt eller noe, men får en rar følelse i kroppen. Jeg liker det ikke noe særlig og føler dette er feil. Alle sier det er fantastisk og jeg syns bare det er ubehagelig. Flere? Anonymkode: 0c06d...092 Verre følelse å få panikk fordi barnet plutselig blir helt stille og man håper på et spark fordi man er redd babyen har dødd inni der 8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #9 Skrevet 25. januar 2021 Enig med over. Jeg syntes også det var ekkelt med alienaktige bevegelser i magen. Men den skrekken som kom hver dag jeg kjente lite var mye eklere. Skrekken er å måtte føde et dødt barn. Slipper jeg det tar jeg gjerne sparking i magen gjennom natta. Anonymkode: 4ff99...5f7 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #10 Skrevet 25. januar 2021 Jeg syns også det var ekkelt i starten, når det var svakt og litt ubestemmelig romstering. Føltes som om jeg var uggen i magen og diaré var på vei. Ble langt hyggeligere når man kjente at det var en faktisk bevegelse, og ikke bare noe rart. Anonymkode: f13e3...cfa
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #11 Skrevet 25. januar 2021 Jeg liker det heller ikke. Har aldri likt det. Det føles bare unaturlig og creepy ut. Det var faktisk det jeg gruet meg mest til i dette svangeskapet, for jeg mislikte det så sterkt med nr 1. Er i uke 30 nå, så gleder meg til det blir trangt i magen og vanskelig med den type bevegelse. Dette blir min siste graviditet, for å si det sånn.. og jeg stoler ikke på de som sier de liker det. Anonymkode: 198c3...cdb
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #12 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har to barn og har aldri blitt sparket i ribbeina. Ts: Det er nok mange som føler det sånn, men det snakkes ikke høyt om. Akkurat som oss som ikke følte den store kjærligheten til babyen etter fødsel. Det er liksom «feil» å føle det sånn, men det er det mange som gjør 😊 Kan hende det endrer seg når sparkene forandrer seg også. Anonymkode: 4588a...a08 Jeg har heller aldri blitt sparket i ribbeina, naturligvis for hun lå i seteleie 😟 Anonymkode: e7242...571
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #13 Skrevet 26. januar 2021 Jeg liker det heller ikke. Det gikk greitt med første for han var ikke en sparker og lå annerledes til. Men nå har jeg ei som ligger helt ut i huden og jeg kjenner veldig godt en fot her og en fot som stikker ut der. Anonymkode: 51391...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå