AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 Kjøper dere trygghetsavtale hos power/ Elkjøp/ komplett om dere kjøper en laptop som ligger i nedre prissjiktet? Anonymkode: 913bf...c94
Sheik Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 På laptop ville jeg ikke hatt det fordi jeg vet at det ikke er noe jeg ville mistet i gulvet eller sølt væske på.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #3 Skrevet 26. januar 2021 Jeg har det gjennom forsikringen, dermed trenger jeg ikke dette. Det er dessverre mange som ikke er klar over at dette kan være inkludert i forsikring, så ta en sjekk før du inngår noen avtaler. Anonymkode: 24bdd...b8b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #4 Skrevet 26. januar 2021 Helt unødvendig. De fleste har dette allerede i innboforsikringen. Og har du ikke innboforsikring er det mye billigere å skaffe det fremfor å kjøpe trygghetsavtale til blodpris. I tillegg blir resten av det du har i huset forsikret. Anonymkode: 7f02e...539
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #5 Skrevet 26. januar 2021 Nei, kjøper aldri noen forsikringer fra butikker. Jeg har innboforsikring som dekker akkurat det samme, om ikke mer enn hva de selger der. Bare å Google, de er helt bortkasta å ha! De leker kun med ord. ‘Trygghet’sforsikring liksom. Det er bortkasta penger! Anonymkode: 0be3d...e97
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #6 Skrevet 26. januar 2021 Nei, aldri kjøpt trygghetsavtale, selv ikke på PC skjermen som kosta 30K. Er man uheldig så dekkes det som regel av inbo- eller reiseforsikring, med mindre man har fysisk ødelagt produktet med vilje og viten. Trygghetsavtale er bare tull og tøys, som å kaste penger ut av vinduet. Anonymkode: e3d71...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå