Gå til innhold

Menn: hva vekker din seksuelle interesse for en kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vekker din seksuelle interesse for en kvinne? 
Tenker på om dere har tips til diskre måter en kvinne kan flørte/vekke en manns oppmerksomhet. Ting kvinner gjør, eller situasjoner som sexy.

Kan selv få tankene i disse baner av menn med et godt håndtrykk feks, glimt i øyet,  en mann som er tydelig på hvor han står i en sak selv om han vet han er alene om det, en morsom kommentar med seksuell undertone (denne må være godt balansert).

Anonymkode: b2dc8...141

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det enkle og kjedelige svaret er: At jeg liker henne. Det vil si at hun apellerer til meg utseendemessig, at jeg liker personligheten hennes, at jeg synes hun er sjarmerende og at vi har en kjemi. Dette er grunnleggende. I tillegg må det være en utstråling som jeg finner noe erotisk i. Jeg må merke en touch av hennes seksualitet, at hun er tilfreds i egen kropp og er et erotisk menneske. 

Er dette på plass spiller det ingen rolle om hun er 160 eller 180 høy, om hun er lys eller mørk. Men hun må ikke være veldig overvektig. Noen ekstra kilo er helt OK, men hun kan ikke være feit. Hun kan heller ikke være dum. Intelligens er sexy og uten det reduseres kvinnen til en mulig knulledukke dersom alt i første avsnitt skulle være på plass. Men jeg tror forsåvidt at erotisk utstråling blir vanskeligere dersom hjernen er liten.

Anonymkode: 2108f...a50

• Liker 3
Skrevet

Punkt nr 1 er at hun viser interesse.

Flørter litt uten å være pågående. Det gjør at man "ser" henne som en mulig parntner og ikke bare en i mengden. 

Anonymkode: f279d...d46

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Alt starter med at hun er åpen, at muligheten er der. Blikk, måten hun står på, at hun er oppmerksom og interessert selv, at hun lytter. At hun er rolig og avslappet, holder blikket, uten å snakke for mye, har en god effekt. At hun gir inntrykk av at hun står stødig alene, har et positivt og trygt kroppsspråk. Dersom hun i tillegg er pent kledd, i klær som antyder hvor attraktiv hun er for en mann, da er alt på plass for en gradvis høyere puls.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flørter litt uten å være pågående. Det gjør at man "ser" henne som en mulig parntner og ikke bare en i mengden. 

Hva skiller henne fra en i mengden til en mulig partner da?☺️ 

Anonymkode: b2781...c22

Skrevet

For enkelte er dette normal omgangsform. Alle tar i bruk seksualiteten sin for å kunne bevege seg fremover, litt irriterende med tapere som tror de er kommet til dekket bord. 

Anonymkode: 21f25...af7

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva skiller henne fra en i mengden til en mulig partner da?☺️ 

At de begge har samme type apedans, vel. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At de begge har samme type apedans, vel. 

Som i god kjemi altså?😅

• Liker 1
Skrevet

Det enkle og kjedelige svaret er: At jeg liker henne. Det vil si at hun apellerer til meg utseendemessig, at jeg liker personligheten hennes, at jeg synes hun er sjarmerende og at vi har en kjemi. Dette er grunnleggende. I tillegg må det være en utstråling som jeg finner noe erotisk i. Jeg må merke en touch av hennes seksualitet, at hun er tilfreds i egen kropp og er et erotisk menneske. 

Er dette på plass spiller det ingen rolle om hun er 160 eller 180 høy, om hun er lys eller mørk. Men hun må ikke være veldig overvektig. Noen ekstra kilo er helt OK, men hun kan ikke være feit. Hun kan heller ikke være dum. Intelligens er sexy og uten det reduseres kvinnen til en mulig knulledukke dersom alt i første avsnitt skulle være på plass. Men jeg tror forsåvidt at erotisk utstråling blir vanskeligere dersom hjernen er liten.

Anonymkode: 2108f...a50

Jeg hang med helt til du kom med dette. Greit å ha en preferanse, men det der er virkelig ufint å skrive. Vi kvinner er ikke knulledukker. Vi har alle en personlighet, enten den matcher med din eller ikke. 

Anonymkode: f8206...4dd

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva vekker din seksuelle interesse for en kvinne? 
Tenker på om dere har tips til diskre måter en kvinne kan flørte/vekke en manns oppmerksomhet. Ting kvinner gjør, eller situasjoner som sexy.

Kan selv få tankene i disse baner av menn med et godt håndtrykk feks, glimt i øyet,  en mann som er tydelig på hvor han står i en sak selv om han vet han er alene om det, en morsom kommentar med seksuell undertone (denne må være godt balansert).

Anonymkode: b2dc8...141

At hun liker meg og ikke minst viser at hun liker meg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hang med helt til du kom med dette. Greit å ha en preferanse, men det der er virkelig ufint å skrive. Vi kvinner er ikke knulledukker. Vi har alle en personlighet, enten den matcher med din eller ikke. 

Hva er dere da når enkelte bare legger seg ned og spriker med beina "forsyn deg"? Eller ligger der og venter på at mannen skal bli ferdig?

Altså dårlig hygiene er mere attraktivt. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden):

Hva er dere da når enkelte bare legger seg ned og spriker med beina "forsyn deg"? Eller ligger der og venter på at mannen skal bli ferdig?

Altså dårlig hygiene er mere attraktivt. 

Som regel så har kvinner sex fordi de vil og får noe ut av det, akkurat som menn. Hva prøver du egentlig å si? 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som regel så har kvinner sex fordi de vil og får noe ut av det, akkurat som menn. Hva prøver du egentlig å si? 

Gjør de egentlig det når man leser her inne at noen bare ligger der og venter til mannen blir ferdig?

Hadde det ikke vært bedre å heller avbrutt eller ikke innledet noen seksuell relasjon over hodet? 

Hvorfor bare ligge der og ikke delta hverken fysisk eller psykisk?

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå):

Gjør de egentlig det når man leser her inne at noen bare ligger der og venter til mannen blir ferdig?

Hadde det ikke vært bedre å heller avbrutt eller ikke innledet noen seksuell relasjon over hodet? 

Vet ikke helt hva dette har med saken å gjøre, men det å se på kvinner som knulledokker, bare en kropp som som skal brukes og ikke noe mer, synes jeg vitner om veldig dårlig kvinnesyn. 

Hvis folk har sex selv om de egentlig ikke vil, er det som regel en følelse av press eller lignende som ligger bak. Den som da vil ha sex med personen, bør forsikre seg om at man har samtykke. 

• Liker 7
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden):

Dessuten, noen liker sex der man ikke beveger seg så mye. Hvorfor dømme folk som liker det sånn? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dessuten, noen liker sex der man ikke beveger seg så mye. Hvorfor dømme folk som liker det sånn? 

Det med dømming klarer dere fint selv som skriver at dere lar ham gjøre seg ferdig, men dere kjeder vettet av dere. Hvor er kommunikasjonen? Dette er på ingen måte noe som hisser opp en mann. Det er direkte avtennende ihvertfall for oss som liker å gi av oss selv. 

Ikke liker å røre seg, hver gang man har sex? 😂

• Liker 2
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden):

Det med dømming klarer dere fint selv som skriver at dere lar ham gjøre seg ferdig, men dere kjeder vettet av dere. Hvor er kommunikasjonen? Dette er på ingen måte noe som hisser opp en mann. Det er direkte avtennende ihvertfall for oss som liker å gi av oss selv. 

Ikke liker å røre seg, hver gang man har sex? 😂

Alle kvinner er ikke én og samme person. Vi dømmer ikke, og alle liker ikke å ha samme type sex. Hvis noen damer liker å ikke bevege seg så mye, så er det deres sak. De menn som synes det er avtennende  jo ikke ha sex med personen hvis de ikke vil. 

Hvis det er snakk om menn som presser kvinner til å ha sex de ikke ønsker ha, beveger vi oss inn i det som kan være overgrep. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle kvinner er ikke én og samme person. Vi dømmer ikke, og alle liker ikke å ha samme type sex. Hvis noen damer liker å ikke bevege seg så mye, så er det deres sak. De menn som synes det er avtennende  jo ikke ha sex med personen hvis de ikke vil. 

Hvis det er snakk om menn som presser kvinner til å ha sex de ikke ønsker ha, beveger vi oss inn i det som kan være overgrep. 

Jo dere dømmer. Uansett tror jeg du drar inn tema fra en annen tråd. Her var det ikke snakk om presset til å ha sex. 

Jeg er vel viten om at det finnes damer som bør ha samtykkeskjema før de har sex. 

Nei vi trenger ikke ha sex og heller ikke fullføre sex. Hvordan hadde det fortonet seg til enkelte damer som da hadde blitt "avvist"? Auu den hadde blitt stygg. 

Jeg synes at damer burde ha vært mye flinkere til å si hvem de er og ikke prøve fremstå som noe helt annet. Liker du å ligge der som en madrass helt uten innlevelse og følelser så opplys om det. Så slipper vi menn ihvertfall å bruke masse unødvendig tid og energi på noen som ikke passer oss. 

• Liker 1
Skrevet

At hun bruker kjole/skjørt med strømpebukse jevnlig og er noenlunde femi ellers også med langt hår osv. 

Blid og jordnær, ikke falsk og viser initiativ og interesse for meg på en åpen og ærlig måte. Ikke luremus og full av drama. 

Byr på seg selv og prøver å selge seg selv. 

Anonymkode: f7395...93d

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Jo dere dømmer. Uansett tror jeg du drar inn tema fra en annen tråd. Her var det ikke snakk om presset til å ha sex. 

Jeg er vel viten om at det finnes damer som bør ha samtykkeskjema før de har sex. 

Nei vi trenger ikke ha sex og heller ikke fullføre sex. Hvordan hadde det fortonet seg til enkelte damer som da hadde blitt "avvist"? Auu den hadde blitt stygg. 

Jeg synes at damer burde ha vært mye flinkere til å si hvem de er og ikke prøve fremstå som noe helt annet. Liker du å ligge der som en madrass helt uten innlevelse og følelser så opplys om det. Så slipper vi menn ihvertfall å bruke masse unødvendig tid og energi på noen som ikke passer oss. 

Nei, du kan ikke dra alle over en kam. Du kan ikke si at alle damer dømmer. 

I forhold til det å dra inn tema, det handler mer om hvordan jeg tolker det du skriver. Hvis man har sex med noen som ikke virker helt med på det, så beveger man seg på tynn is med tanke på overgrep. Å kalle kvinner for knulledukker hvis de ikke beveger seg så mye, er uansett provoserende. 

Dette med at man skal ha samtykkeskjema tror jeg det er omtrent ingen som mener. Samtykke kan man trekke, derfor fungerer ikke dette. 

Hvis du avviser en dame fordi du ikke vil mer, så er det faktisk helt greit. Alle kan bli skuffet, men man skal respektere det hvis noen ikke vil.

Hvis noen vil snakke om sine sexpreferanser på forhånd, fint for de. Men man kan aldri bare forvente hva som skal skje før man er i situasjonen. Det er ikke sånn at en ting er rett mens noe annet er galt å ville gjøre, og at de som vil det "gale" skal måtte opplyse for ikke å skuffe den andre.

Viktigste er å vise respekt for hverandre. Hvis du har spesifikke ønsker og ser på det som bortkastet hvis du ikke oppnår disse, kan du jo også velge å si fra om dette selv. Hvis dette blir godtatt, må man likevel regne med at den andre kan finne på å ombestemme seg. Da er det lov å bli skuffet, men det betyr ikke at vedkommende har gjort noe galt. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...