Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er førstegangs gravid. 5 måneder på vei. Jeg fryser og har litt vondt i kroppen. Har målt feber også den ligger på 37.5.

Er dette vanlig for gravide? Eller er dette tegn på corona? 

Anonymkode: cf937...32d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo et helt vanlig tidlig sykdomstegn å fryse og ha vondt i kroppen. Du har ikke feber,men kanskje litt høyere temp enn du vanligvis har. Mest sannsynlig er det en god gammeldags forkjølelse på vei. Du må jo bare hvile og se, evnt ta en test hvis du får feber, hoste eller mister luktesans. 

Anonymkode: a363c...d59

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er jo et helt vanlig tidlig sykdomstegn å fryse og ha vondt i kroppen. Du har ikke feber,men kanskje litt høyere temp enn du vanligvis har. Mest sannsynlig er det en god gammeldags forkjølelse på vei. Du må jo bare hvile og se, evnt ta en test hvis du får feber, hoste eller mister luktesans. 

Anonymkode: a363c...d59

Jeg fikk feber litt seinere. Den lå på 38.5. Jeg frøs mye.Tok paracet før jeg la meg og sovnet. Når jeg våknet i dag så føler jeg meg bra.  Vet ikke om jeg burde teste???

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk feber litt seinere. Den lå på 38.5. Jeg frøs mye.Tok paracet før jeg la meg og sovnet. Når jeg våknet i dag så føler jeg meg bra.  Vet ikke om jeg burde teste???

Ts

Er jo bare å ringe koronatelefonen og la dem ta den avgjørelsen. 

Anonymkode: a13df...285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...