Gjest Lullemor84 Skrevet 25. januar 2021 #1 Del Skrevet 25. januar 2021 (endret) Greit at de prøver å vise mammalivets "virkelige" sider, men det må da være måte på... Jeg har selv 4 barn og har mange venner med barn. Har tilgode å se at de (eller meg selv) går rundt med skitne klær, skittent hår som er satt opp i en bun som ikke er forsøkt gjort litt fin engang, tilgjort dobbelhake, buksa under armene, cheesedoodles i hele fjeset, osv. Dere skjønner tegninga. Jeg skjønner at de prøver å sette ting på spissen og å lage humor, men djises altså! I neste øyeblikk er alt perfekt, og de kjører en reklame for "Twist babyshake" eller noe i den duren 😂 Jeg gir opp! Endret 25. januar 2021 av Lullemor84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 25. januar 2021 #2 Del Skrevet 25. januar 2021 Utrolig hvor freshe noen av de plutselig er i de reklamevideoene sine.... Typ mye freshere enn ever. Jaja, alt for litt gratis reklameartikler eller hva. Litt useriøst at sånn 10stk samme helga reklamerer for Twist babyshakene da. Ikke i min målgrupppe uansett, men får det jo med meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 25. januar 2021 #3 Del Skrevet 25. januar 2021 Nettopp pga at alle mammavloggere reklamerer for Twistshake dropper jeg å kjøpe det 😆 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 27. januar 2021 #4 Del Skrevet 27. januar 2021 Elisiaflisa skrev (På 25.1.2021 den 20.47): Nettopp pga at alle mammavloggere reklamerer for Twistshake dropper jeg å kjøpe det 😆 Samme her 😂🙌 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. januar 2021 #5 Del Skrevet 27. januar 2021 Er det ikke bare bra at de viser noe som er litt ekte? Det er nok av de som kun viser glansbilder og perfeksjon. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaraLynn Skrevet 27. januar 2021 #6 Del Skrevet 27. januar 2021 Hvorfor er dette provoserende? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 9. april 2021 #7 Del Skrevet 9. april 2021 Jeg skjønner ikke hvorfor dette er provoserende? Det er jo faktisk ekte og sånn det er for veldig mange foreldre. Selv har jeg ganske kort hår og får ikke håret opp, men jeg slenger rundt i joggeklær hjemme. Jeg pynte meg når jeg føler for det, og jeg synes hvertfall ikke at det er noe å henge seg opp i at noen prøver å vise at det er ekte livet for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå