Gjest 1111 Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 Er ute etter en ny mascara, men sitter her og har ikke anelse om hvilken jeg skal kjøpe. Derfor håper jeg å få litt hjelp her. Et must er at vippene blir lange (i alle fall lengre), har vært borti altfor mange som ikke gir lengde i det hele tatt. Fyldige vipper hadde jo også vært fint. Takk
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2005 #2 Skrevet 15. august 2005 Jeg er fornøyd med sky high curves, den gjør mine lengre iallfall
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2005 #4 Skrevet 15. august 2005 Maybelline. Ikke så dyr, heller-ca. 100kr.
Nella Skrevet 15. august 2005 #5 Skrevet 15. august 2005 Eneste mascare jeg er fornøyd med er Loreal Voluminous X4. Prøvd ganske mange andre, men havner tilbake på den
Catus Skrevet 17. august 2005 #6 Skrevet 17. august 2005 Eneste mascare jeg er fornøyd med er Loreal Voluminous X4. Prøvd ganske mange andre, men havner tilbake på den ← Jeg er så enig, så enig
Gjest Eileen Skrevet 17. august 2005 #7 Skrevet 17. august 2005 Jeg var i Køben sist helg og da fant jeg en maskara fra Revlon som jeg ikke hadde sett i Norge-mulig den ikke er kommet hit enda?! Jeg ble litt "betatt" av den kule børsten-så jeg kjøpte den like godt! Og den er veldig bra-til en billig penge også. Jeg betalte vel noen kroner over hundre... Den heter Fabulash; gir fyldigere/tykke vipper UTEN at den klumper(klumper om du legger flere lag). Det er lett å fordele maskaraen jevnt og resulatet blir fyldige vipper som blir lange og separate. Jeg har ikke vært borti en annen maskara som er så bra til en så billig penge. Ellers så kan jeg anbefale YSL Maskara Volum som gir mye volum og fylde. Den er dyrere(rundt 200 kr). Givenchy har også en bra maskara som gir sikkerlig fylde og volum-dessverre synes jeg denne drysser utover dagen og tørker fort inn...Den heter værtfall Thickeing Maskara... Eileen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå