Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har datet og funnet seg partner under coronatiden?  Virker som det er vanskelig å finne seg noen nå. Er jo nesten ingen folk ute i gatene og mange vil jo ikke møtes på grunn av corona.  Jeg bor i en passe liten by(25 000 innbyggere).  Utvalget er ikke stort.  Virker som de fleste på min alder(30årene) er etablert her.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! I Bergen er det singelfesten en gang i måneden å der møtte jeg i sommer han som er kjæresten min ❤ Jeg er 33 år og han er 44 foresten.

Anonymkode: 8aaf5...1bc

Skrevet

Yes, møttes i august. Flytter sammen til høsten. 

Anonymkode: 05432...18c

• Liker 1
Skrevet

Mannen min fant seg ny dame i sommer. Eksmann nå.

Anonymkode: 3345a...75c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

😨😨😔

Anonymkode: e4aec...c4f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Samme her 💔

Anonymkode: 80fce...4de

• Liker 3
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min i april. Møttes på datingapp, det ble turer med avstand før vi satset på hverandre. 

Anonymkode: 7e85f...527

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg møtte kjæresten min i april. Møttes på datingapp, det ble turer med avstand før vi satset på hverandre. 

corona fungerer som prevansjon; og utsiling av playere🤪

Anonymkode: 277da...286

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Akkurat det samme her❤️

Anonymkode: ce909...8d1

Skrevet

Møtte i februar rett før coronaen, og så fortsatte vi å date og ble etterhvert kjærester ❤️😁

Anonymkode: 65482...c12

Skrevet

Jepp. Allerede kjent hverandre en stund da. Startet å "date" i sommer. Flytter sammen nå snart :) 

Anonymkode: df819...4e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Akkurat det samme her❤️

Anonymkode: ce909...8d1

Hvilken dateapp? :) 

• Liker 1
Skrevet
Kiwipie skrev (32 minutter siden):

Hvilken dateapp? :) 

Samme lurer jeg på 🤔😊

Anonymkode: 2b7e3...442

Skrevet

Nei tør ikke og har ikke behov for ny kjæreste heller

Anonymkode: 12bb1...bee

Skrevet

Hadde første middag sammen dagen før nyheten om pandemien brøt ut, så ble det seks uker med timeslange telefonsamtaler hver kveld og konstant teksting gjennom dagene. Deretter tok vi sjansen på å begynne å besøke hverandre og vi har egentlig vært uatskillelige siden den gang. Han ga meg en nøkkel til huset hans rundt august og vi har vel egentlig vært kjærester i lang tid allerede, men vi har nettopp begynt å bruke det begrepet for hverandre. Tidligere var den "han/hun jeg dater" osv. Nå har jeg nylig blitt spurt om å flytte inn med han om jeg ønsker :)

Anonymkode: d3bfb...b66

Skrevet

Jupp. Møtte min kjæreste via dating app i august. Utenom jobb har han vært den eneste nærkontakter jeg har vært interessert i, så null problemer med korona restriksjonene her i gården. 

Anonymkode: e4e4a...019

Skrevet

Møtte kjæresten i begynnelsen av desember ❤️

Anonymkode: 12ec3...e82

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2021 den 23.00):

Hvor mange turer gikk dere før det ble dere? Det som er kjekt med coronaen er at man må date ute og slipper å bli brukt for sex.

Anonymkode: e3d9e...8a4

Skrevet

Traff han via en datingapp høsten 2019, men da gled det over før det ble noe seriøst. I april hadde vi kontakt på SoMe, fordi vi veggs kjedet oss sånn. Møttes i mai, og nå er vi kjærester. Så vi hadde nok ikke blitt sammen om det ikke var for Korona. Da hadde vi ikke tatt oss tid til å treffes så ofte at vi ble ordentlig kjent, da ingen av oss i utgangspunktet ønsket å finne en kjæreste. 

Anonymkode: 74efc...863

Skrevet

Jeg har! Møttes i høst gjennom jobben. Har aldri vært i et forhold og har heller ikke ønsket meg inn i et forhold tidligere, så jeg kan ikke sammenligne med «hvordan det var å date før korona».

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...