Gå til innhold

Ulike ønsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en ikke går med på å urinere på FF eller bli urinert på, og ikke har sansen for rimming. Vil du se på meg som prippen ? 

Er nysgjerrig på svarene nå ja 🙃

Anonymkode: 63dc9...b1a

Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet

Nei, piss å dritt har ingen ting med sex å gjøre.

Skrevet

Nei, altså, hadde du bedt meg gjøre en av de tingene der med deg, så hadde det ikke blitt noe sex på deg den dagen for å si det sånn! Og hadde du pushet på det hadde det ikke blitt noe sex senere heller... 
Tror ikke flertallet har sansen for noen av de tingene, jeg kjenner i allefall ingen og vi er ganske åpen i vennegjengen om hvilke snåle ting som gjøres i senga. Så om noen vil påstå du er prippen som sier nei, tenker jeg det er de som ikke er helt i vater.. 

Anonymkode: 8ebf6...8df

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvis en ikke går med på å urinere på FF eller bli urinert på, og ikke har sansen for rimming. Vil du se på meg som prippen ? 

Dette har åpenbart skjedd og du er blitt beskyldt for å være prippen.

Med forbehold om at du kun har gitt et veldig raskt sammendrag av din opplevelse: Nei, du er ikke prippen.

Skrevet
Alterego666 skrev (28 minutter siden):

Dette har åpenbart skjedd og du er blitt beskyldt for å være prippen.

Med forbehold om at du kun har gitt et veldig raskt sammendrag av din opplevelse: Nei, du er ikke prippen.

Ja, og han leser her inne,  så nå får jeg kanskje "kjeft" snart 😅 

Første gang jeg skriver her, lurte seriøst på om jeg er super gammeldags av å ikke tenne på det samme. Erfaren FF dette her, så er nok kjedelig i forhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville ikke sett på deg som prippen, nei. Jeg er kvinne da, det er mulig menn har et annet syn. Jeg elsker rimming og syns det er kjempe deilig å både gi og få. Men å bli urinert på eller urinere på noen er ikke helt min greie. Og jeg er IKKE prippen.... ;) 

Anonymkode: 7eed1...1e9

Skrevet

Prippen?? Absolutt ikke. Jeg hadde gitt blankt nei til dette og ser virkelig ikke på meg selv som prippen i senga. Dette høres ut som en ff som har en fetisj og prøver å overtale deg med at hen er mer erfaren.. Red flag

Anonymkode: 73c63...8ab

• Liker 1
Skrevet

Det er helt greit å ha sine grenser for hva man ønsker å være med på og ikke. Det er ikke greit å si at du er prippen med hensikt å presse deg til handlinger du ikke ønsker. Respekt for hverandre er viktig.

Anonymkode: 3cc9c...427

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...