Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Prøver å google meg frem til svaret men blir ikke helt klok. Jeg har nå hatt EL-slim i flere dager nå... Er det normalt? Kommer EL før, under eller etter man observerer ELslim?

Har prøvd å ELteste men er ingen signifikant økning i LH. Går litt opp og ned. Jeg prøver å kartlegge når jeg faktisk har EL. Er det slik at ELtestene ikke alltid er pålitelige? 

Anonymkode: 5287b...ac0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei dere,

Prøver å google meg frem til svaret men blir ikke helt klok. Jeg har nå hatt EL-slim i flere dager nå... Er det normalt? Kommer EL før, under eller etter man observerer ELslim?

Har prøvd å ELteste men er ingen signifikant økning i LH. Går litt opp og ned. Jeg prøver å kartlegge når jeg faktisk har EL. Er det slik at ELtestene ikke alltid er pålitelige? 

Jeg kan ha elslim minst en uke før el. Som regel kommer el siste dagen med slim. Hos meg.

Anonymkode: 50738...46c

Skrevet

Kan man ha El uten at man merker det (altsp at man ikke har slim?) 

Ikke merket noe til det etter at vi sluttet på prevensjon, mensen har heller ikke kommet tilbake. Jeg er så utålmodig, selv om det ikke er mer enn snart 2 uker siden vu sluttet på pilla🙊

Anonymkode: c6a09...16e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke merket noe til det etter at vi sluttet på prevensjon, mensen har heller ikke kommet tilbake. Jeg er så utålmodig, selv om det ikke er mer enn snart 2 uker siden vu sluttet på pilla🙊

Slik jeg har skjønt det så kan det bli vanskelig å bli gravid dersom man ikke har ELslim pga at slimet hjelper svømmere opp til "målet".

https://www.babyverden.no/prover/syklusen/10-kjappe-om-egglosningsslim/

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Slik jeg har skjønt det så kan det bli vanskelig å bli gravid dersom man ikke har ELslim pga at slimet hjelper svømmere opp til "målet".

https://www.babyverden.no/prover/syklusen/10-kjappe-om-egglosningsslim/

Har hatt det tidligere, bare ikke kommet igang etter at vi sluttet på pilla. Satser på at kroppen bare trenger litt tid for å komme i rutine igjen. Er 14 mnd siden sist fødsel, startet på vinelle piller etter det og gått på det siden, så tar sikkert bare litt tid 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Absolutt. Det er veldig vanlig å ikke kjenne noe til eggløsning. Derfor brukes tester og temping hyppig, for å kunne klare å kartlegge den. Mange opplever aldri EL-slim heller. Jeg har blitt gravid 7 ganger og aldri sett EL-slim. Alle har det visstnok, men kan være laangt oppi der.

Når man slutter på hormonprevensjon så kan det ta tid før syklusen kommer på plass igjen, så der bør man nok ha litt tålmodighet.

Skrevet

Hei,

Kanskje dere kan hjelpe meg.

Jeg har tatt en del ELtester, men siste uken mistet jeg litt motivasjonen til å fortsette å teste da alle var negative... Dårlig tålmodighet! 

Er det trolig at jeg har hatt EL mtp endringen i utfloden, og at ELslimet har tatt slutt? Noen erfaringer?

Jeg er på CD21 i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...