Gå til innhold

Eks som lyver om bruddet, irriterer vettet av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han forteller at jeg jevnlig har vært utro. At han måtte sjekke om sønnen egentlig var hans. At mitt nye forhold startet før jeg avsluttet med han. At jeg har snakket stygt om alle vennene hans. 

Sannheten er jo en helt annen, men ingen spør meg. Det hviskes og så mange tror på dette. Jeg har mistet venner pga dette og jeg får stygge blikk av hans venner pga dette. 

Noe jeg noen gang får rettet opp i? Har aldri noensinne vært utro. Det var slutt i 8 mnd da jeg fant en ny kjæreste. Eksen bare nektet å fortelle folk at jeg hadde dratt fra han. Dro fordi jeg ble oversett hele tiden, pga svindel og pga kriminalitet/rus fra hans side. Selvfølgelig vil han ikke at alle skal vite hvordan han egentlig er. Han jobber jo så hardt for fasaden. Men det går jo utover meg. 

Anonymkode: 39ca7...6f5

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Ha vært utsatt for det samme (hvis du trekker fra rus og kriminalitet).

Take the high road. Ingen gidder å høre på folk som er stuck i historier om umulige ekser. Jeg har også oppdaget at noen venner ikke var så venner når det kommer til stykket, mens andre venner skinner klarere enn før. Lev ditt liv på en måte som viser deg selv og alle andre at det er nettopp slike kvaliteter du ha lagt bak deg.

Skrevet

Eksen forteller folk en del pussige greier om meg. Ikke akkurat at jeg var utro, men jeg har feks hørt at ting vi avtalte FØR vi ble sammen var umoralsk. Ekser gir meg også skylda for at de selv ikke fortalte meg hvordan de hadde det, i eventyret om vårt forhold brydde jeg meg ikke osv. 

Eneste måten å ta det på, er å si "whatever". Å protestere for heftig vil bare gjøre en til drama queen i folks øyne. Jeg forteller kort min versjon hvis folk spør. Mange ønsker ikke å blandes inn eller ta side, uansett hva som er sant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...