Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 Noen her som har spillt Half Life 2 og hjelpe litt? Sitter fast i siste kapittel.
Gjest gjesten Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 Hva er problemet? Det finnes en kjent bug som gjør at du noen ganger ikke kan hoppe etter at alle våpen (unntatt gravitasjonsappartet) blir tatt fra deg. Dersom dette er problemet må du starte spillet på nytt så nær det siste kapitlet som mulig.
Gjest Milah Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 Ja, det blir litt vanskelig å hjelpe når vi ikke vet hva som er problemet!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 Var ikke sikker på om det var flere enn jeg som spillte her inne, så jeg skulle sondere terrenget først. Det gjelder oppe på hustaket når du skal redde Barney fra snikskytterne. Den som er til venstre er grei, men den som sitter rett fram(Bak Barney) kommer jeg ikke nær nok til å kaste en granat inn vinduet til. Jeg har prøvd å gå helt fram til kanten i etasjen under der Barney sitter og å gå fram til Barney og stå helt ute på kanten der oppe.(bruke arkivskapet som skjold osv.), men uansett kommer jeg ikke nært nok slik at jeg får kastet granatene inn vinduet der snikskytteren er. Finnes det andre måter?
Gjest gjesten Skrevet 16. august 2005 #5 Skrevet 16. august 2005 Ok. Dette er ikke siste kapittel. Du må løpe frem, huke deg ned ved siden av ham og enten kaste håndgranater, som det er mange av, høyt og langt eller bruke en geværgranat om du har noen. Det siste er det letteste, men det er ikke spesielt vanskelig å treffe med en håndgranat heller. Mener å huske at straks snikskytteren har skutt en gang har du noen sekunder før han kan skyte på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå