AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 Før ble jeg forelsket ganske fort, og var ganske tillitsfull og åpen. Nå er det rake motsetningen, etter å ha brent meg en del. Jeg liker å "leke med ilden", eller hva jeg skal si, altså kan jeg godt holde på med noen. Men når det blir mer seriøst, når jeg merker at jeg bryr meg om hva de driver med, hva de synes om meg, osv... Da får jeg helt noia og prøver å ødelegge det. Jeg må være skikkelig kjip å være forelsket i, fordi jeg merker at jeg har en slags vegg oppe. Ja, jeg har nevnt dette her for terapeuten min, men det er jo liksom ikke sååå mye å gjøre med annet enn å jobbe med tankegangen. Med en gang jeg får følelser, så blir jeg veldig mistenksom og bare venter på når trøbbelet skal dukke opp, liksom. Jeg har liksom ikke den normale isen i magen som man trenger i den første fasen med noen, jeg tørr ikke vente og kjenne at følelsene utvikles, i tilfelle jeg blir avvist. Noen som har vært i samme posisjon? Hvordan kom du deg ut av det? Jeg er 25 år og kvinne. Anonymkode: 0a49f...6d3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Det finnes forskjellig typer menn. Om man er med en rundbrenner så må man faktisk være skeptisk, da kan du ikke skylde på din egen psyke. Så jeg tenker at det beste er å prøve å være en bra menneskekjenner, og velge rett type så du ikke trenger de tankene der. Anonymkode: aa545...4d3 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det finnes forskjellig typer menn. Om man er med en rundbrenner så må man faktisk være skeptisk, da kan du ikke skylde på din egen psyke. Så jeg tenker at det beste er å prøve å være en bra menneskekjenner, og velge rett type så du ikke trenger de tankene der. Anonymkode: aa545...4d3 Hva kjennetegner en rundbrenner? Anonymkode: 334e9...135
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Hva kjennetegner en rundbrenner? Anonymkode: 334e9...135 Overdreven selvtillit, ofte åpenbart kalkulert prat, det faktum at du er på date med ham. Rundbrennere kommer seg svært lett på date da de sjarmerer mange, altså er sjansen stor for at daten din er en slik. Anonymkode: 7ef85...dd9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva kjennetegner en rundbrenner? Anonymkode: 334e9...135 En som brenner rundt? Neida, bare tuller.. Jeg har det på samme måte - jeg er dobbelt så gammel som deg. Så velkommen i klubben. Aner ikke hvordan jeg skal bryte mønsteret. Jeg satser på å være "cool" for ikke å være for mye på den første tiden og når mannen viser at han er interessert i meg så blir jeg helt rar og teit og så er jeg enten 100% på eller 100% av, fram til forelskelsen går over - og da er jeg bare kald. Anonymkode: 57470...d05
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #6 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det finnes forskjellig typer menn. Om man er med en rundbrenner så må man faktisk være skeptisk, da kan du ikke skylde på din egen psyke. Så jeg tenker at det beste er å prøve å være en bra menneskekjenner, og velge rett type så du ikke trenger de tankene der. Anonymkode: aa545...4d3 Du er inne på noe, fordi jeg har selvsagt også vært borti slike. Men de fleste de ikke har fungert med, tror jeg ikke har vært "rundbrennere"/playere. Jeg har i alle fall blitt skeptisk, og er ikke sååå god menneskekjenner når det kommer til menn, nei. Men nå har det blitt slik at jeg får kjærlighetssorg AV å ha følelser for noen, allerede før de har gjort meg noe. Skikkelig kjipt. Anonymkode: 0a49f...6d3 1
Antiviruset Skrevet 26. januar 2021 #7 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva kjennetegner en rundbrenner? Anonymkode: 334e9...135 De er veldig raskt på for og få sex! Det er nesten alltid slik. De er gode med ord, lyger så det renner av de, ofte kjekke og sjarmerende. For ellers ville de aldri kunne "brent rundt" på mange forskjellige partnere. De har ikke tid til og date og bruke lang tid før sex. Ja kjøre et par mnd med date og bli skikkelig kjent er for slike totalt krise! Noen få som ikke har "draget" nok kan sikkert prøve seg over en periode for og få sex også. Men de aller fleste? Rett på sak og ofte på første eller andre date. Så har de sex så lenge de gidder og finner det spennende. Etter dette fader eller ghoster de deg vekk. For dette er mennesker som ofte er utrolig feige, så noen god avslutning får man sjelden fra en rundbrenner. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #8 Skrevet 26. januar 2021 Antiviruset skrev (2 timer siden): De er veldig raskt på for og få sex! Det er nesten alltid slik. De er gode med ord, lyger så det renner av de, ofte kjekke og sjarmerende. For ellers ville de aldri kunne "brent rundt" på mange forskjellige partnere. De har ikke tid til og date og bruke lang tid før sex. Ja kjøre et par mnd med date og bli skikkelig kjent er for slike totalt krise! Noen få som ikke har "draget" nok kan sikkert prøve seg over en periode for og få sex også. Men de aller fleste? Rett på sak og ofte på første eller andre date. Så har de sex så lenge de gidder og finner det spennende. Etter dette fader eller ghoster de deg vekk. For dette er mennesker som ofte er utrolig feige, så noen god avslutning får man sjelden fra en rundbrenner. Vil en som initierer sex første date alltid være en rundbrenner? selv om han ikke er så kjekk? Anonymkode: 334e9...135
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #9 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vil en som initierer sex første date alltid være en rundbrenner? selv om han ikke er så kjekk? Anonymkode: 334e9...135 Nei. Og en del rundbrennere liker best leken, og er sein med sexen. Anonymkode: 10897...6d5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #10 Skrevet 26. januar 2021 Antiviruset skrev (2 timer siden): De er veldig raskt på for og få sex! Det er nesten alltid slik. De er gode med ord, lyger så det renner av de, ofte kjekke og sjarmerende. For ellers ville de aldri kunne "brent rundt" på mange forskjellige partnere. De har ikke tid til og date og bruke lang tid før sex. Ja kjøre et par mnd med date og bli skikkelig kjent er for slike totalt krise! Noen få som ikke har "draget" nok kan sikkert prøve seg over en periode for og få sex også. Men de aller fleste? Rett på sak og ofte på første eller andre date. Så har de sex så lenge de gidder og finner det spennende. Etter dette fader eller ghoster de deg vekk. For dette er mennesker som ofte er utrolig feige, så noen god avslutning får man sjelden fra en rundbrenner. Delvis sant, ja. Men jeg har holdt på med flere som ville ha sex på første "date", inkl. han jeg ble sammen med. Det er ikke erlikstrek mellom sex på første date og player. Anonymkode: 0a49f...6d3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #11 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Delvis sant, ja. Men jeg har holdt på med flere som ville ha sex på første "date", inkl. han jeg ble sammen med. Det er ikke erlikstrek mellom sex på første date og player. Anonymkode: 0a49f...6d3 Ja jeg hadde sex med en på første date, noe jeg aldri trodde jeg ble å gjøre noensinne men det ble sånn. Har ikke inntrykk av at han er en rundbrenner selv om han initierte det. Anonymkode: 334e9...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå