AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Del Skrevet 25. januar 2021 Hva er godt å ha til kyllingfilet eller kalkun? Anonymkode: 853c9...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Del Skrevet 25. januar 2021 Pasta, ris, poteter, pomfri, salat, grønnsaker, alt egentlig. Anonymkode: badc4...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Del Skrevet 25. januar 2021 Waldorf Anonymkode: a3640...c6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Del Skrevet 25. januar 2021 Noe med mye smør eller fløte. Anonymkode: d4526...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. januar 2021 #5 Del Skrevet 25. januar 2021 Vi bruker å spise ris og peppersaus til, og har smørstekte grønne asparges til kyllingkjøttet. Men vi pleier å kjøpe lårfilet av kylling i stedet for kyllingfilet bryst. Det er MYE saftigere og ikke så tørt som kyllingbryst har lett for å bli. Mmmm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. januar 2021 #6 Del Skrevet 25. januar 2021 Kylling og kalkun smaker lite i utgangspunktet. Så det "kler" smaksrikt tilbehør. Jeg lager ofte kokosmelk basert saus med curry paste og grønnsakene er da gjerne gulrot, selleri, løk, hvitløk, tomat kuttet i terninger. Det blir veldig godt. Det serveres da med ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Del Skrevet 25. januar 2021 Tyttebær eller tranebær Anonymkode: f3c93...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bunuel Skrevet 25. januar 2021 #8 Del Skrevet 25. januar 2021 Bacon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 25. januar 2021 #9 Del Skrevet 25. januar 2021 Kremet pasta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 25. januar 2021 #10 Del Skrevet 25. januar 2021 Jeg elsker Toro Bretagnesaus. Perfekt med både ris, poteter og alle slags grønnsaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 25. januar 2021 #11 Del Skrevet 25. januar 2021 5 minutter siden, Meadow said: Jeg elsker Toro Bretagnesaus. Perfekt med både ris, poteter og alle slags grønnsaker. Den og kantarellsausen er faktisk brukbare. Synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. januar 2021 #12 Del Skrevet 25. januar 2021 T-Rex skrev (2 minutter siden): Den og kantarellsausen er faktisk brukbare. Synes jeg. Helt enig. Og laksesauen - den er helt utrolig god til pasta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 25. januar 2021 #13 Del Skrevet 25. januar 2021 1 minutt siden, Blondie65 said: Helt enig. Og laksesauen - den er helt utrolig god til pasta. Aldri prøvd, men gjør kanskje det nå. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 25. januar 2021 #14 Del Skrevet 25. januar 2021 T-Rex skrev (7 minutter siden): Den og kantarellsausen er faktisk brukbare. Synes jeg. Enig. Selv om det er som å banne i kirka å si at man kjøper Toro. Jeg orker ikke alltid å bruke så mye tid og energi på hverdagsmaten, og noen av disse posesausene er et godt utgangspunkt- litt fløte og ekstra krydder så smaker det ofte bra 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #15 Del Skrevet 25. januar 2021 Ikke noe galt i å bruke Toro. Selv bruker jeg mye Toro. Både til gryteretter, supper, saus, pizza osv. Anonymkode: 2e70d...157 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 25. januar 2021 #16 Del Skrevet 25. januar 2021 Million skrev (37 minutter siden): Men vi pleier å kjøpe lårfilet av kylling i stedet for kyllingfilet bryst. Det er MYE saftigere og ikke så tørt som kyllingbryst har lett for å bli. Mmmm! Min erfaring også, blir mye bedre til det meste. Saftigere og synes det smaker mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 30. januar 2021 #17 Del Skrevet 30. januar 2021 (endret) Soppstuing, grønnsaker i alle former (Ovnsbakt rosenkål er veldig godt, men du må passe på at de ikke stekes for lenge det er da de blir bitre), av ferdig sauser så er den franske kyllingsausen cabaret (Knorr) veldig god til kylling ellers er det godt å lage diverse hvitvin/dijon sauser til. Endret 30. januar 2021 av marleneK92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #18 Del Skrevet 30. januar 2021 Meadow skrev (På 25.1.2021 den 16.49): Enig. Selv om det er som å banne i kirka å si at man kjøper Toro. Jeg orker ikke alltid å bruke så mye tid og energi på hverdagsmaten, og noen av disse posesausene er et godt utgangspunkt- litt fløte og ekstra krydder så smaker det ofte bra 👌 Jeg tenker det spørs litt hva man er flink til å lage. Selv så er jeg utrolig dårlig på å lage saus, så da blir det Toro. mens en kamerat av meg klarer å klappe sammen mikse sammen beste sauser på en, to, tre... Anonymkode: d4613...07b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå