AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 Hvor deres grense på hvor mye dere takler at kjæresten sitter å gamer? Minspiller ca 3 timer 3 kvelder i uken. Mer om jeg er ute av døren et parr ganger. Eller det virker som om han setter seg ned når han har lyst uavhengig av av hva jeg skal. Anonymkode: b267a...af0
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Min har aldri gamet. Men bruker 1-2 timer på trening hver dag, og gjerne 2-3 timer på overtidsjobbing de fleste dager i uka. Og så kommer selvfølgelig telefoner og besøk på toppen. Har rikelig med tid sammen likevel. Felles middag, kveldstur, 1-2 timer med felles serie/film, med mer. Så ser ikke at 3 timer gaming går noe særlig ut over fellestid? Men mulig dere har barn? Da hadde det ikke vært greit med tre timer sammenhengende så hyppig. Anonymkode: f8763...102 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 Hvor mange tråder skal du lage om gamingkjæresten din? Hvis dere ikke blir enige, så så får du slå opp da. Det spiller ingen rolle hvor mange timer KG godtar. Tenk hvis "vi" synes det er greit at kjæresten gamer 7 timer daglig? Skal du godta det da? Gamingen til kjæresten din plager deg tydeligvis veldig mye. Det har de fleste her på samlivsforumet fått med oss for mange måneder siden. Så jeg vil foreslå at du slår opp, og IKKE blir sammen med en gamer neste gang. Anonymkode: 09e59...d91 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 Det må han nesten få bestemme selv. Å er det mer enn hva du kan akseptere, får du gjøre det slutt. Vil du ikke det, får du leve med det. Anonymkode: a2d74...4ee
Teardrop Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 La han game, du ser vel sikkert på tv eller serie? Ikke sikkert han er intr i det du ser på. Ta "fri" fra hverandre å gjør noe hver for dere også. Som feks at han gamer og du ser på noe han ikke liker på tv. Ja, jeg har en gamer hjemme, å har nul problem med det fordi jeg gjør ting jeg liker når han vil game og omvendt.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #6 Skrevet 25. januar 2021 Hvorfor er det greit at damer kaster bort livet sitt på serier, men ikke at menn får spille dataspill? Livet er for kort til å ikke gjøre noe man trives med. Jeg mener, vi kaster bort mesteparten av livet på jobb og andre kjipe forpliktelser uansett. Anonymkode: b9d6c...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Skrevet 25. januar 2021 Vet ikke, men det er ikke ok å spille på natten når vi skal legge oss, har planer eller det trengs å gjøre husarbeid. Anonymkode: 9bead...d27
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #8 Skrevet 25. januar 2021 9 timer i uka er mye mindre enn hva jeg bruker på mine hobbyer så det hadde jeg ikke klaget på. Anonymkode: cfe0c...caa 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #9 Skrevet 25. januar 2021 Det er lite TS. Han må da få lov til å ha en hobby. Hadde det hvert bedre om han trente, mekka på bil, jaktet, stod på ski eller tusen andre hobbyer som ikke inkluderer deg? Skal han virkelig sitte på fanget ditt hele tiden dere tilbringer sammen. Dere bor sammen. Min gamer mye mer enn det. Samtidig har vi to barn og to hunder. Vi jobber begge to og vi har mer enn nok tid sammen. Noen ganger her jeg han faktisk om å spille så jeg kan få alene tid på kvelden. Jeg syns du burde trene på å kunne leve selvstendig i ditt eget hjem. Du oppfører deg som et lite barn som er avhengig av å bli stimulert hele tiden. Slik å lag alle disse trådene. Du får de samme svarene hele tiden. Anonymkode: 538f9...b70 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #10 Skrevet 25. januar 2021 Det er tydelig at dere ikke prater så godt sammen siden dette plager deg så mye. Vi gir hverandre rom til å drive med hobby, uansett hvilken hobby. Men om du føler at han gamer for mye, snakk med han om det og bli enige om f.eks faste dager? Kjæresten min gamer, noen uker mye, andre uker mindre. Vi syns det er en god balanse. Anonymkode: 8e3d4...2d6
tussi84 Skrevet 25. januar 2021 #11 Skrevet 25. januar 2021 Vi gamer begge to, og har barn. Vi gamer ikke samtidig så lenge barnet er våkent, da har vi som regel fokuset på han. Vi har avtale utenom at han får game 2 kvelder i uka alene mens jeg tar meg av barnet, og da har jeg to andre kvelder som jeg kan game på egenhånd. Vi setter også alltid husarbeid, og avtaler foran gaming og tv titting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå