Thomasine Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 Hei. Er på leten etter en slik maskin og finner ikke noen tråd på dette her inne...litt rart? Eller vet jeg bare ikke hva jeg skal søke etter...tar gjerne imot link om det er en tråd på det. Hvilken type/merke har du og er du fornøyd? hvis ikke - hvorfor? Det skal være til en familie - hvilken størrelse burde jeg satse på?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Hadde en fra Philips, men leverte den tilbake fordi den ikke svarte til forventningene. Var helt ok, men kan like gjerne bruke varmluftsovnen. Tar ikke noe lengre tid heller. Anonymkode: 16bfc...0de 1
Abley Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 Thomasine skrev (5 timer siden): Hei. Er på leten etter en slik maskin og finner ikke noen tråd på dette her inne...litt rart? Eller vet jeg bare ikke hva jeg skal søke etter...tar gjerne imot link om det er en tråd på det. Hvilken type/merke har du og er du fornøyd? hvis ikke - hvorfor? Det skal være til en familie - hvilken størrelse burde jeg satse på? Jeg har en Philips Airfryer. Veldig, veldig glad for at jeg kjøpte den, og det er noe jeg drar nytte av hver eneste dag! Omelett, kylling, kjøtt, pølse, ostesmørbrød, smultringer osv, ALT går! Den fungerer som en mikrobølgeovn, ovn og frityrkoker på én gang, og man kan velge om man ønsker å bruke olje/smør på maten. Anbefales varmt; man får det på Elkjøp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå