Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt ei som jeg liker ganske godt (jeg er også dame). Jeg liker henne iallfall godt nok til å date henne. Vi har hatt en åpen og udefinert greie i 3,4 måneder nå.

Vi kan ha en hel uke med masse kontakt, og møtes i helgen, enten som venner eller som noe mer. Som regel når helgen er over så merker jeg at hun trekker seg unna meg. Hun er veldig vanskelig å forstå seg på. Hun slipper meg innpå seg men så lukker hun døren. Kontakten tar seg opp igjen etterhvert, og sånn har vi holdt på siden vi møttes.

Jeg er usikker på om jeg orker mer. Jeg blir forvirret og skjønner ikke hvor jeg har henne. Samtidig, kanskje jeg krever for mye for tidlig? Jeg sender ikke masse meldinger eller tar mye kontakt. Når jeg merker hun trenger space så får hun det. Jeg gjør meg opptatt med meg og mitt, men samtidig så liker jeg henne såpass godt at jeg gjerne vil oppleve litt utvikling i relasjonen vår.

Tanker?

Anonymkode: 6bdcd...0a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at dette er noe du må snakke med henne om og ta en avgjørelse utifra hva hun sier til deg når du snakker med henne. 

Ønsker du å fortsette som dette, vil du bli kjærester eller vil du avslutte det? Det må du finne ut før du snakker med henne. 

I innlegget ditt virker det som du ønsker et forhold med henne. Så da må du finne ut om du må avslutte det hvis hun kun ønsker sporadisk kontakt sånn som nå. 

Skjønner det er vanskelig for deg. 

Anonymkode: c88b1...548

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker på at hvis du føler du må orker noe og er usikker, så syns jeg ikke det er noe koselig eller verdt tiden:)

man skal ha det fint sammen og ha en god kommunikasjon på hva man vil og ikke vil, hvis jeg noen gang tviler og føler på følelse at jeg må orke for å bli bedre kjent med personen så går jeg videre. Fordi det er ikke noe jeg ser som noe romantisk og fint:) 

men har må du vurdere selv, ofc! Jeg vet ikke hvordan dere er sammen eller hva slags personlighet du liker❤️

Anonymkode: 986cc...069

• Liker 1
Skrevet

Dersom dere er intime,så trekk deg unna. Det kan sette fart på sakene 🙂 Funker på menn ihvertfall 😉

Anonymkode: 84e4f...55e

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dersom dere er intime,så trekk deg unna. Det kan sette fart på sakene 🙂 Funker på menn ihvertfall 😉

Anonymkode: 84e4f...55e

Trekke seg unna kan fungere ja, men som oftest er det bare en midlertidig greie som fort faller inn i feilt mønster igjen. Her ligger det andre ting bak som gjør at den ene er mer interessert en den andre. Eneste farbar vei er og kommunisere om det, og blir man ikke enige? Da er det bare og gå videre. Et forhold skal ikke basere seg på at den ene skal trekke seg unna, for at den andre skal våkne, da er det noe grunnleggende galt til stede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...