Gå til innhold

En aen by

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

I Hvilken by borsett fra den som dere nå bor i over helle verden vilken by ville dere bodd i ?

Jeg hadde valgt Hamburg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis jeg måtte ut av landet ville jeg sterkt vurdert Wien.

Utrolig flott by, og jeg fikk den ideen da jeg var der sist at alle som bodde der måtte være ekstra "opplyste" folk, med høye tanker og idealer, hvis de hadde blitt preget av omgivelsene og byen de bodde i! ;)

Men hadde jeg måtte bestemme meg fort ville jeg vel valgt rake motsetningen; Amsterdam, pga at det er den byen jeg kjenner best og har flest venner i.

Endret av soleil~noir
Gjest Spacegirl
Skrevet

Tror jeg hadde valgt Praha :) . Har vært der endel i forbindelse med studier, og trives veldig godt der. Er et rikt kulturliv der, og nivået i musikklivet der ligger noen hakk over Norge ;)

Hvis jeg skulle valgt en by i Norge, hadde jeg valgt Haugesund. Det er hjembyen min og jeg trives der. Har mange gode minner derfra, men husker spesielt somrene da jeg og kjæresten satt på bryggekanten med reker og hvitvin. Kjempekoselig :) . Men av diverse grunner kan jeg ikke flytte tilbake dit, desverre

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg kunne aldri tenke meg å flytte til utlandet. Om jeg skulle flyttet til en annen by hadde det blitt hjem til Bergen.

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvilken by, men har litt lyst til å flytte til Spania, Frankrike eller Italia om noen år..

Spørs om det blir noe av da men.. :roll:

Skrevet

Montreal. Har bodd der en periode og synes det var en skikkelig bra by. Kaldt som fy om vintern, men det gjør liksom ikke så mye. Meget mulig jeg kommer til å bo der en stund igjen.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Dublin, det er jo der mannen min bor :sjarmor:

Skrevet

Vanskelig å si. Athen kunne jeg godt tenke meg. Høres kanskje sykt ut for mange, men stortrives der og har ett nettverk.

London eller Edinburgh.

Ellers er det mange steder jeg kunne tenke meg å prøve å bo. Har en trang mot store byer som Paris og Roma for eksempel. Kunne tenke meg å bo utenfor Europa også, men ikke for lenge. Synes det er greit å kunne holde kontakten med de hjemme.

Skrevet

Kanskje Dingle, men bare for en liten periode. Liker meg i Norge jeg da.....

Skrevet

Jeg kunne aldri bodd i utlandet over lengre tid, vi har det for godt i Norge. Drar heller på ferie og får det beste fra to verdener. Men, tilbake til spørsmålet. Vet ikke hvilken annen by jeg kunne tenke meg å bo i, kanskje Trondheim, eller Stavanger.

Skrevet

Skulle gjerne bodd i London igjen. Har bodd der en stund før, og trivdes veldig godt. København og flere byer på østkysten av usa høres spennende ut :) Sørkysten av England, f.eks. Brighton er også veldig fin.

Skrevet

I Norge så ville det ha blitt Mosjøen eller Trondheim. Dersom jeg må ut av landet ville jeg ha valgt London. Det er en by jeg kommer tilbake til igjen og igjen.

Gjest Jiha(d)
Skrevet

I Norge: Kristiansand.

I utlandet: Edinburgh eller Wien.

:)

Gjest Maikana
Skrevet

Hong Kong eller Singapore kunne jeg godt tenkt meg å bo i en periode. Veldig annerledes enn noen andre steder jeg har vært og jeg tipper jeg hadde fått mye inspirasjon av å bo i en av de byene. Det hadde vært noe helt nytt som måtte utforskes fra grunnen av liksom, og det gir meg energi å være på ukjente steder. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...