Gå til innhold

Blir du fortere kåt når mannen er veltrent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (mann) har vært litt opp og ned hva kroppen angår. Jeg har aldri vært overvektig, men det har vært perioder med mindre tid til trening, og andre hvor jeg har hatt tid til å trene ofte, og det har gjenspeilet seg på kroppen, naturlig nok. Det er mulig at det er noe jeg innbiller meg, men i en periode hvor jeg var meget godt trent, vi snakker da sixpack og det hele, så kunne jeg sverge på at dama ble tydelig fortere tent når vi klinte, enn da kroppen var mer "normal". 

Jeg er derfor nysgjerrig på hva kvinner her inne mener om dette. :)

Anonymkode: a563f...72f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel helt individuelt.

Jeg tenner ikke på kropp, så for meg hadde det ikke gjort noen forskjell. Men jeg kan miste tenning om kroppen er veldig overvektig.

Anonymkode: 6d275...00b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er vel helt individuelt.

Jeg tenner ikke på kropp, så for meg hadde det ikke gjort noen forskjell. Men jeg kan miste tenning om kroppen er veldig overvektig.

Anonymkode: 6d275...00b

Den ser jeg, jeg har flere overvektige venner som enten aldri har fått seg dame, eller så har det gått lang tid mellom hvert (kortvarige) forhold. 

Skrevet

For meg er det faktisk helt irrelevant hvordan kroppen ser ut, tro det eller ei😅

Anonymkode: cee5b...426

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir ikke kåt av å bare se en kropp, skal mer til enn det. 

Anonymkode: 26cdd...25c

• Liker 4
Skrevet

Ja det tror jeg på, ts. Det er flott med en muskuløs kropp som lukter godt og er nydusja. 

Anonymkode: 5301b...a48

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg blir ikke kåt av å bare se en kropp, skal mer til enn det. 

Anonymkode: 26cdd...25c

Nei, jeg mente ikke synet bare, men forskjellen å bli kysset og kjælt med av en som har en stram og veltrent kropp, vs en som har en mer vanlig en. :)

• Liker 2
Skrevet

At kvinner ikke tenner på en veltrent fin kropp er det ingen som tror på. Ingen ting å spørre om ts. Case closed.

Anonymkode: 8da37...064

• Liker 8
Skrevet

Vil tro det er veldig individuelt ja. Jeg har en forkjærlighet for litt mer på kroppen, aldri verken likt eller tent på veltrente kropper. Mens ei venninne blir mo i knærne av vaskebrett mage. 

• Liker 3
Skrevet

Ja. Jeg har ingen fasitkropp jeg går etter, men klarte at en attraktiv kropp hjelper på. ☺️

Anonymkode: 5269e...0c7

• Liker 1
Skrevet

Nei, tenner ikke på veltrente menn.

Tenner kun på bamser, gjerne mage og en del kilo ekstra. Så smaken er som baken ;) 

Anonymkode: a7e15...abe

• Liker 2
Skrevet

jepp, blir mye mer tent.

Blir faktisk også mer tent når jeg selv er veldig definert og veltrent. En kilo fett fra eller til har mye å si.

Anonymkode: d0847...62e

Skrevet

For min del handler det mer om hva mannen gjør med kroppen sin.

Se bort ifra at det er umulig, men:

Jeg hadde ikke tent på en mann med sixpack som satt i sofaen og prompet dagen lang, var sur og gretten og utro.

Jeg hadde tent på en lett overvektig mann som hjalp til med barna, gjorde husarbeid, skiftet dekk på bilen uten at jeg måtte mase om det, osv.

Jeg blir avtent av sterk overvekt fordi det ofte henger sammen med en inaktiv og dårlig livsstil. Men det handler mest om vi er kompatible til å leve livet sammen.

Skrevet

Forskjellen ligger først og fremst i hvem som innrømmer at de tenner på en veltrent kropp. 

Anonymkode: 8da37...064

• Liker 2
Skrevet

Det er mange andre ting som spiller med inn på tenning enn kropp, men ja, jeg tenner mer på en veltrent kropp, forutsatt at den tilhører en mann jeg er tiltrukket av fra før. Da er det en «positiv overraskelse» som tenner meg mer. Med veltrent mener jeg normal/slank og sterk, ikke muskelbunt

• Liker 3
Skrevet

Ja...Når han er veltrent,velkledd,lukter godt og fint klippt. Og jeg tror nok det er gjensidig. 

Anonymkode: 88de7...82b

• Liker 3
Skrevet

Veltrent og trent, tenner mer på en velholdt kropp uten for stor mage hvertfall.  Men eller en litt overvektig mann enn en undervektig pingle da.

• Liker 1
Skrevet

Som flere sier: kropp er ikke alt, men hvis alt anner er likt, vil det nok gå raskere med en som er veltrent enn en som ikke er det.

Men det er grenser for hvor "veltrent" man kan være også før det bikker over og blir styggere igjen. Tenk bodybuilder o.l. Det må se naturlig ut, naturlig veltrent, dvs en kropp man har fått uten hjelp av stereoider f.eks. eller ved å trene overdrevent mye (alt mer enn en gang per dag).

Anonymkode: 92fc8...212

• Liker 2
Skrevet

Hvis vi kunne snakker om dette med "å tenne på":

Den mest sexy kvinnen jeg har møtt var ikke den vakreste eller mest billedskjønne. Men hun var den mest sexy. Blikket hennes var det utslagsgivende, men også utstrålingen. Hun var så tydelig tilfreds i egen kropp og så bevisst sin egen seksualitet at jeg fikk ereksjon nesten bare av å snakke med henne. 

Anonymkode: 53845...263

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg tenner ikke på kropp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...