Gå til innhold

Fototapet ,klarer ikke bestemme meg, hjelp!

Fototapet  

20 stemmer

1. 1. Hvilken fototapet ser kulest ut

• Dykkebilde med meg selv fra Island
      4
    • Fjell og hav fra lofoten
      4
    • Fjellvann i soloppgang
      8
    • Fjell og hav blå himmel
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått meg ny leilighet. Kjøpte et stort (200*240cm) skap med skyvedører på soverommet. Det er det først man ser når man åpner døren inn til rommet. Skyvedørene er hvite og kjedelige, og jeg har lyst å sprite dem opp med fototapet, men klarer ikke velge. Er et motiv fra et dykk i Island ( jeg dykker masse) hvor jeg kan få meg selv inn i bildet (de som selger fikser det). Det virker kult. Men er noen andre bilder også med vakker natur fra Norge som frister. Hva tror dere ser kult ut på soverommet ? 

room46 (1).jpg

room46.jpg

crisp-mountain-morning-iq-1229-2-p.jpg

mountain-lake-water-reflections-photo-wallpaper-wall-mural-11794wm-2-p.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Whistler skrev (3 timer siden):

Dykking!

Ja heller jo litt mot den, men kan jo hende jeg kjøper 2 av disse, dykkebilde til en avlang 70*180 cm vegg i gangen , og et naturbilde til skapet...vet ikke helt

Skrevet

Min personlige mening er at dette uansett blir for voldsomt med mindre soverommet ditt er veldig stort. Ett så stort bilde bør betraktes på litt avstand og det er jo ikke mulig dersom det er snakk om et soverom av vanlig størrelse. Da ville jeg heller ha tapetsert eller malt soveromsdørene og heller bestilt forstørrelser av de bildene du vil ha i en størrelse som passer til rommet. Mitt tips er i så fall å bestille på aluminumsplater. Gir et matt og fint inntrykk uansett hvordan lyset faller samtidig som de er sylskarpe og tåler alt. 

Men hvis jeg skulle ha valgt så ville jeg ha valgt et dykkebilde som jeg selv hadde tatt dog uten deg selv i bildet. Og da gjerne et bilde i litt duse farger for så å ta opp igjen disse fargene i innredningen for øvrig. F.eks. dus mørke blå, mosegrønt etc. 

• Liker 3
Skrevet

Personlig ville jeg ha valgt et solbilde, for det å våkne/sovne med fint vær og utsikt gjør noe positivt med en. :) 

• Liker 2
Skrevet

Det er veldig pene bilder, men det vil gjøre at rommet ser rotete ut.

Skulle jeg valgt noe sånt, ville jeg valgt noe som så ut som gammel panel, murstein eller lignende. Et forslag er å lage et stort bilde av et av motivene. Tror det vil se mye bedre ut.

Skrevet

Ingen av delene. Synes slike tapeter er stygge.

Anonymkode: 063ee...ebb

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville heller ikke valgt det her, og i alle fall ikke med bilde av deg selv med mindre du har planer om å bli boende i boligen til den er kondemnerbar :P Kjipt å kjøpe bolig med fototapet av noen andre. 

Anonymkode: 3a03f...7a5

• Liker 1
Skrevet

De to nederste, heller mest mot det nederste pga roen i bildet. 

Dykkebildet får jeg Klaus av, føler jeg må holde pusten. Absolutt ingen dykker 😂

Anonymkode: 405af...48d

• Liker 1
Skrevet

Dykkebildet var kult!

Anonymkode: 5c44d...0f4

• Liker 1
Skrevet
Leo skrev (På 25.1.2021 den 17.35):

Min personlige mening er at dette uansett blir for voldsomt med mindre soverommet ditt er veldig stort. Ett så stort bilde bør betraktes på litt avstand og det er jo ikke mulig dersom det er snakk om et soverom av vanlig størrelse. Da ville jeg heller ha tapetsert eller malt soveromsdørene og heller bestilt forstørrelser av de bildene du vil ha i en størrelse som passer til rommet. Mitt tips er i så fall å bestille på aluminumsplater. Gir et matt og fint inntrykk uansett hvordan lyset faller samtidig som de er sylskarpe og tåler alt. 

Men hvis jeg skulle ha valgt så ville jeg ha valgt et dykkebilde som jeg selv hadde tatt dog uten deg selv i bildet. Og da gjerne et bilde i litt duse farger for så å ta opp igjen disse fargene i innredningen for øvrig. F.eks. dus mørke blå, mosegrønt etc. 

Ja, kanskje det er sant, men jeg vet ikke helt hvordan det er før jeg får installert det, men blir bortkastede 1500kr om det ikke er bra. Det er mulighet til å beundre det på avstand siden døren inn til rommet er stor, og skapet står 3 meter fra døren Har vurdert en type større wallstickert art på skapdøren også, type denne; Sebrastriper til tørk - Banksy wallsticker → Fra kun 303 kr! (wallstickerland.no) 

Jeg innser nå at jeg faktisk har veldig mye dykkebilder rundt i leiligheten, så burde nok ha noe annet på soverommet

Gjest Føsleguri
Skrevet

Alle bildene er flotte. Skulle jeg hatt et slik bilde ville jeg valgt et bilde jeg hadde et forhold til. Altså naturbilde fra et sted som betyr noe for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...