AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Del Skrevet 25. januar 2021 Jeg tok ovitrelle (eggløsningssprøyte) forrige onsdag, og ble inseminert på torsdag. Merket ikke vanlige eggløsningssymptomer etterpå og stusset litt på det. Søndag kveld kom det litt blod og slim, sånn som jeg av og til får når jeg har eggløsning. Kan dette være festeblødning? Rart om eggløsningen først kom fire dager etter at jeg tok eggløsningssprøyten hvert fall. Anonymkode: 06c46...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 25. januar 2021 #2 Del Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg tok ovitrelle (eggløsningssprøyte) forrige onsdag, og ble inseminert på torsdag. Merket ikke vanlige eggløsningssymptomer etterpå og stusset litt på det. Søndag kveld kom det litt blod og slim, sånn som jeg av og til får når jeg har eggløsning. Kan dette være festeblødning? Rart om eggløsningen først kom fire dager etter at jeg tok eggløsningssprøyten hvert fall. Anonymkode: 06c46...a57 Syns det høres mest ut som eggløsning men ikke godt å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Del Skrevet 25. januar 2021 Ja jeg syntes egentlig det minnet om det jeg og. Betyr det at det er lite sannsynlig at jeg kan ha blitt gravid da? Om jeg først fikk eggløsning tre dager etter inseminering? Vet ikke hvor lenge sædceller kan leve oppi der. Google sier forskjellige ting hehe. Skal så klart teste etter hvert. Men syntes det var litt rart Anonymkode: 06c46...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. januar 2021 #4 Del Skrevet 25. januar 2021 Trenger ikke være noen av delene, kan rett og slett bare være at det er litt skjørt oppi der. Jeg har opplevd en tydelig festeblødning en gang, og det var på 9 dpo. Veldig klart rødt blod, på et helt tørk etter dobesøk. Ikke slim involvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 25. januar 2021 #5 Del Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja jeg syntes egentlig det minnet om det jeg og. Betyr det at det er lite sannsynlig at jeg kan ha blitt gravid da? Om jeg først fikk eggløsning tre dager etter inseminering? Vet ikke hvor lenge sædceller kan leve oppi der. Google sier forskjellige ting hehe. Skal så klart teste etter hvert. Men syntes det var litt rart Anonymkode: 06c46...a57 De kan fint leve 3 dager. Ikke sikkert det er noen av tingene heller, kanskje bare litt sårt eller skjørt. Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #6 Del Skrevet 25. januar 2021 Med eggløsningssprøyte så får man som regel eggløsning 36-72 timer etter at man har satt sprøyten, så tror sjansen for at du hadde eggløsning 4 dager etter er ganske liten. Da jeg ble inseminert så blødde jeg smått etterpå, dette er fordi de roter oppi der, så vil tro det mest sannsynlig er derfor. Anonymkode: 0f706...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Del Skrevet 25. januar 2021 Det var godt å høre dere😊 takk for det! Da får jeg bare vente videre. Anonymkode: 06c46...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå