Gå til innhold

Tattovering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal ta tatovering på hånda, er dette et vondt sted å ta? (Første tattovering), har snakket med tatovør om evt bedøvelseskrem. 
Noe liknende rosen på bildet, bare litt lengere opp mot tommelen

noen som har noe liknende? Lg vil fortelle lott om hvordan det var?

C97D94C5-2485-458B-9343-677A7AB7D90B.jpeg

Anonymkode: d124d...ef8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vondere enn at du klarer det 🙂 Har du andre tatoveringer? 

Anonymkode: 2de15...f32

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke vondere enn at du klarer det 🙂 Har du andre tatoveringer? 

Nei, har ikke det.

Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Det ser så maskulint ut med tatoveringen på hendene. Uansett motiv. Og det ser veldig rart ut hvis man ikke har sleeve eller store tatoveringer på armene. Jeg har tatoveringer selv, men på hendene vil jeg ikke ha det. 

Skrevet
Anonym_5 skrev (Akkurat nå):

Nei, har ikke det.

Oki! Det nærmeste jeg kommer å kunne beskrive følelsen er om du tar en synål og drar den hardt over huden. Det svir, men det er ikke vondt. Det var ikke vondere på hånden enn på låret for min del, men man er jo forskjellig. Uansett komme du til å greie det helt fint! Du trenger ikke bedøvelseskrem.

Dette blir veldig fint, ts 😊 

Skrevet
Anonym_5 skrev (3 minutter siden):

Nei, har ikke det.

Da ville jeg bedt deg om ikke ta den første tatoveringa di på hendene. Tatoveringer der kan gjøre det vanskeligere å få jobb og den er veldig vanskelig å skjule hvis du trenger det. Det er mange andre fine plasser å ta tatovering. :) Bl.a. underarmen som er en veldig populær plass for førstetatoveringer. 

Det er også mange tatovører som ikke vil tatovere deg når din første er på hendene. 

Til spørsmålet ditt: 

Jeg har hørt det kan være ganske vondt, men de fleste som har sagt det har tatt tatoveringer som dekker omtrent hele hånda. Så en sånn liten en burde gå bra. 

Skrevet

En seriøs tatovør tatoverer ikke en person sin første tatovering på et så synlig sted. Just saying.

Jeg elsker tatoveringer, men første bør være et annet sted.

Anonymkode: e3f4b...580

• Liker 2
Skrevet

På hendene har du ikke så følsom hud, men det er ikke så mye "polstring" så når du tatoverer over bein og sener er dette litt mer vondt, det gjør det. Men tatoveringer gjør mindre vondt enn du frykter vil jeg tro 😄 Var det for meg! Noen her nevner hvordan det føles med en synål man drar over huden, og det synes jeg er beskrivende (kjenner ikke stikk, det er en sammenhengende følelse)

Noen kan få litt blodtrykksfall, dette er ikke på grunn av smerte, men kroppen merker at den blir "skadd" når tatovøren har holdt på litt, lurt å ta med noe å drikke og ta pauser om du trenger det. Er ikke så vondt 😀 Tror du blir positivt overasket. 

Ser noen nevner at seriøse tatovører ikke vil tatovere deg på hånda når det er din første, det synes jeg er tull 😊 Men jeg håper du har sjekket tatovøren som skal tatovere deg, og sett på arbeid de har gjort og kunders tilbakemelding osv.

Anonymkode: 9db12...6b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

På hendene har du ikke så følsom hud, men det er ikke så mye "polstring" så når du tatoverer over bein og sener er dette litt mer vondt, det gjør det. Men tatoveringer gjør mindre vondt enn du frykter vil jeg tro 😄 Var det for meg! Noen her nevner hvordan det føles med en synål man drar over huden, og det synes jeg er beskrivende (kjenner ikke stikk, det er en sammenhengende følelse)

Noen kan få litt blodtrykksfall, dette er ikke på grunn av smerte, men kroppen merker at den blir "skadd" når tatovøren har holdt på litt, lurt å ta med noe å drikke og ta pauser om du trenger det. Er ikke så vondt 😀 Tror du blir positivt overasket. 

Ser noen nevner at seriøse tatovører ikke vil tatovere deg på hånda når det er din første, det synes jeg er tull 😊 Men jeg håper du har sjekket tatovøren som skal tatovere deg, og sett på arbeid de har gjort og kunders tilbakemelding osv.

Takk for utfyllende svar, har hørt mye om tatovøren, både positivt og negativ, men mest positivt. Er vanja tatto i Drammen, om det sier deg noe

Skrevet
Anonym_5 skrev (Akkurat nå):

Takk for utfyllende svar, har hørt mye om tatovøren, både positivt og negativ, men mest positivt. Er vanja tatto i Drammen, om det sier deg noe

Ikke hørt om henne, men jeg bor like utenfor drammen. Jeg har gått til Tattoo charlie og Malicious inc og er super fornøyd! 😁 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...