Gå til innhold

Erotisk Olje

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på kondomeriet for noen dager siden og skulle kjøpe olje til litt mer enn bare massasje :sjarmor:

Spurte hvilken olje som også kunne brukes til glidemiddel, fikk da beskjed om at olje IKKE skulle brukes innvendig. Kunne tørke ut slimhinner.. Jeg har brukt olje mange ganger.. Ikke bare som glidemiddel, men han synes det er deilig å få pikken smurt inn med olje som forspill - upraktisk hvis vi må tørke oljen vekk fra pikken før han trenger inn i meg!

Har dessuten blitt anbefalt Natusan babyolje som glideiddel før.. Er dette feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøv glidemiddel.... :)

Jo vi bruker glidemiddel og.. Bare lurer på om det er skadelig å bruke olje en gang i blant?

Skrevet

Jeg anbefaler deg abolutt å bruke glidemiddel i stedet for olje! Dette fordi slimhinnene i skjeden kan forstyrres og du kan også få f.e.ks. soppinfeksjoner og allergiske reaksjoner i underlivet. Men det finnes jo en mengde spennende glidemidler også! F.eks. Invit Glid med smak og Play Heat som er varmende. Dersom du ønsker å kunne bruke oljen/glidemiddelet både til kroppsmassasje og intimmassasje, anbefales Eros, som kan brukes til begge deler. Alle disse tingene kan bestilles både hos www.rabbitshop.no og www.kondomeriet.no

Skrevet

ja, olje kan tørke ut slimhinnene!

jeg ville ikke brukt det, har og vært sammen med en tidligere som ble tørr og rød på penis grunnet uttørring ved bruk av akkurat natusan babyolje, så det ville jeg ikke brukt.

du får glidemidler som føles som olje, dersom du kun skal bruke dem der.

om du vil både massere kroppen og også andre deler, ville jeg enkelt og greit hatt både olje til kroppen der + ett glidemiddel til intimbruk.

Skrevet

hmm.... jeg og typen har brukt babyolje i snart 1,5 år vi... har ikke fårr soppinfeksjon eller annen irritasjon noen av oss.

men en tankevekker var det jo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...