Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har opplevd mikro utroskap? Hvordan oppdaget du det? Hva gjorde din kjære hvis du konfronterte? Hvordan gikk det så etterpå? 

Anonymkode: 1dbe4...078

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det noen her som har opplevd mikro utroskap? Hvordan oppdaget du det? Hva gjorde din kjære hvis du konfronterte? Hvordan gikk det så etterpå? 

Tror du skal definere hva du mener; veldig mange legger veldig forskjellig innhold i begrepet, og har som regel sterke meninger.

• Liker 2
Skrevet
Druid skrev (Akkurat nå):

Tror du skal definere hva du mener; veldig mange legger veldig forskjellig innhold i begrepet, og har som regel sterke meninger.

Jeg tenker først og fremst på flørting og sexting på Chat og lignende samt utveksling av bilder og slikt.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan oppdager man det utenom å snoke på telefonen? 

Er ikke det og en form for mikrosvik? 🤷‍♀️

Da er man like langt tenker jeg. 

Anonymkode: d2929...405

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker først og fremst på flørting og sexting på Chat og lignende samt utveksling av bilder og slikt.

Jeg tenker ikke dette som «mikro». Vil se på det som alvorlig og graverende, og helt uakseptabelt. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

For å svare på spm dine;

Ja, da jeg var sent i tenårene.

Jeg kikket på PC-en hans for jeg skulle lære meg et chatteprogram etter hans forslag. Han hadde ikke tenkt på at det lå masse logger der...

Vi hadde en krise men fortsatte å være sammen noen mnd til selv om det ikke var liv laga. Jeg hadde ingen tillit til ham lenger og min egen selvtillit fikk en knekk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvordan oppdager man det utenom å snoke på telefonen? 

Er ikke det og en form for mikrosvik? 🤷‍♀️

Da er man like langt tenker jeg. 

Anonymkode: d2929...405

Nei. Man har et ansvar når man er i et forhold og man skal forholde seg til hverandre, hvis man har mistanke om utroskap har man all grunn til å sjekke tlf. 

Anonymkode: 5c0b2...cab

Skrevet

Micro cheating er mer enn dette ...som lett oppdages uten snoking også. Flørting og det å gi oppmerksomhet til andre enn partner,,,som om de nesten var single.🤪Facebook florerer med slikt. Jeg konfronterte min eks,,,han er nå en eks 😆 Samt det å skjule sin partner,,,,baksnakke partner etc etc..

Anonymkode: 8880f...33f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønte det, enkelte er lette å lese. Hun løy desperat. Jeg ble både sterkt opphisset, ja kåt, og såret av det. Vi la det bak oss. Det er mange fristelser. Er ferdig med det for lenge siden. Det var ganske tidlig i forholdet.

Anonymkode: 78177...a77

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ville kalt det vanlig utroskap. 

Anonymkode: ac186...3b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...