AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #1 Skrevet 25. januar 2021 Dater en fyr jeg liker veldig godt.. men han vil gjerne ha flere damer samtidig..- eller muligheten til å knulle noen andre, nå å da.. Jeg tenker at det kan være greit, men klarer ikke helt å se for meg i praksis hvordan det blir mtp informasjon osv.. noen som har tips? Anonymkode: fd790...0c4
~ m a u d e ~ Skrevet 25. januar 2021 #2 Skrevet 25. januar 2021 Mitt tips er å droppe det, og heller vente til du finner en som er godt fornøyd med bare deg. Min erfaring er at de er de beste 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #3 Skrevet 25. januar 2021 Er det greit for han at du gjør det samme da? Anonymkode: 15e0a...a16 1
Gjest Alterego666 Skrevet 25. januar 2021 #4 Skrevet 25. januar 2021 Jeg tenker at dette er noe begge bør ha lyst til. Dersom dette er tilstede, bør dere diskutere dere fram til et sett regler. Nå gjetter jeg, men jeg får følelsen av at dette er noe bare han ønsker.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #5 Skrevet 25. januar 2021 ~ m a u d e ~ skrev (3 timer siden): Mitt tips er å droppe det, og heller vente til du finner en som er godt fornøyd med bare deg. Min erfaring er at de er de beste Ingen menn er fornøyd med bare en kvinne resten av livet. Naivt å tro dette. Din erfaring er at du blir løyet til og velger å tro på det. Anonymkode: 8dc00...c1b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #6 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ingen menn er fornøyd med bare en kvinne resten av livet. Naivt å tro dette. Din erfaring er at du blir løyet til og velger å tro på det. Anonymkode: 8dc00...c1b Dersom hun lever med sin mann, og ikke synker sammen med strikketøyet i fanget og kun fantaserer om barnebarn, burde det gå greit. Det er kanskje en smule optimistisk å håpe på. Anonymkode: f4a2b...90f 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #7 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen menn er fornøyd med bare en kvinne resten av livet. Naivt å tro dette. Din erfaring er at du blir løyet til og velger å tro på det. Anonymkode: 8dc00...c1b Joda, det er det! Men det kommer, som nevnt over, an på hvordan dama er. Anonymkode: 6b54e...0f6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #8 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Dersom hun lever med sin mann, og ikke synker sammen med strikketøyet i fanget og kun fantaserer om barnebarn, burde det gå greit. Det er kanskje en smule optimistisk å håpe på. Anonymkode: f4a2b...90f Det kommer an på mannen Anonymkode: 6b54e...0f6 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #9 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen menn er fornøyd med bare en kvinne resten av livet. Naivt å tro dette. Din erfaring er at du blir løyet til og velger å tro på det. Anonymkode: 8dc00...c1b Nå undervurderer du menn. Ikke alle er sånn, heldigvis Anonymkode: 91299...e3f 1
WhiteSwan Skrevet 25. januar 2021 #10 Skrevet 25. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dater en fyr jeg liker veldig godt.. men han vil gjerne ha flere damer samtidig..- eller muligheten til å knulle noen andre, nå å da.. Jeg tenker at det kan være greit, men klarer ikke helt å se for meg i praksis hvordan det blir mtp informasjon osv.. noen som har tips? Anonymkode: fd790...0c4 Det høres ikke ut som en fyr som er ute etter noe seriøst. 1
Gjest NoDiablo Skrevet 25. januar 2021 #11 Skrevet 25. januar 2021 (endret) "Ingen menn er fornøyd med bare en kvinne resten av livet. Naivt å tro dette. Din erfaring er at du blir løyet til og velger å tro på det. " For noe tull. Passe pessimistisk å anta uansett. Endret 25. januar 2021 av NoDiablo
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #12 Skrevet 25. januar 2021 Hva mener du med informasjon? At han skal fortelle deg hver gang han ligger med andre? Tenker at du må finne ut hvor langt du ønsker å strekke deg, og sette krav. Så velger han om det er en deal han ønsker å gå med på. Men skal dere være kjærester? Eller kun elskere. Sånn "Hei, er du ledig for sex i kveld?", og hvis du er opptatt, så spør han "Trine" i stedet. Og vil du da vite det, eller er du opptatt med ditt og bryr deg ikke om hva han gjør? Anonymkode: 59fb5...b3d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå